janka142
27.01.11,12:45
Dobry den,
som studentka vysokej skoly a pracujem na Dohodu o brigadnickej cinnosti studentov. So zamestnavatelom som podpisala vyhlasenie a uplatnujem si narok na nezdanitelnu sumu zakladu dane. V priebehu roka vsak viackrat moja mzda prekrocila hranicu na nezdanitelnu sumu zakladu dane - zo sumy, ktora prekracovala nezdanitelnu sumu zakladu dane som teda mesacne platila preddavky na dan. Chcela by som sa preto spytat, ci v tomto pripade mam narok poziadat zamestnavatela o rocne zuctovanie dane a ci mam nejaky narok na vratenie dane.
Za odpoved Vam velmi pekne dakujem.
ivka70
27.01.11,11:52
Pracovala si u zamestnavatela celych 12 mesiacov?
Ak ani, je potom je otazne, ci ti nejake vratenie dane vyjde.

Kazdopadne si mozes podat danove priznanie typu A a vypocitat si sama, ci ti nejake vratenie dane prinalezi.

Napr. firma Kros dava kazdy rok zakladnu verziu svoho SW s danovym priznanim zdarma k dispozicii, staci s tam nahodit udaje z potvrdenia od zamestnavatela a vies, co ti vyjde.
ewita888
27.01.11,11:58
môžeš aj požiadať zamestnávateľa o RZD..
veronikasad
27.01.11,11:58
Dobry den,
som studentka vysokej skoly a pracujem na Dohodu o brigadnickej cinnosti studentov. So zamestnavatelom som podpisala vyhlasenie a uplatnujem si narok na nezdanitelnu sumu zakladu dane. V priebehu roka vsak viackrat moja mzda prekrocila hranicu na nezdanitelnu sumu zakladu dane - zo sumy, ktora prekracovala nezdanitelnu sumu zakladu dane som teda mesacne platila preddavky na dan. Chcela by som sa preto spytat, ci v tomto pripade mam narok poziadat zamestnavatela o rocne zuctovanie dane a ci mam nejaky narok na vratenie dane.
Za odpoved Vam velmi pekne dakujem.
ano, môžeš požiadať posledného zamestnávatela o vykonanie RZD do 15.2.2011 na predpísanom tlačive.

Môžeš tiež podať DP typu A a DU vráti preplatok na dani priamo na tvoj účet. V DP si uplatníš celoročnú NČZD.
janka142
27.01.11,12:12
u zamestnavatela som v roku 2010 odpracovala 9 mesiacov.