Skalomen
27.01.11,17:52
Môj otec ma voči mne podlžnosti na výživnom vo výške 8500 eur. Nemá prácu, žije v spoločnej domácnosti s mamkou.Byt je písaný na moju mamku. Povedal, že čaká pokiaľ budem mať 25 rokov,aby nemusel platiť výživné. Som študent VŠ, nemá náhodou vyživovaciu povinnosť až do skončenia VŠ??
Môžem ho dať na exekúciu, bez toho,aby exekútor siahol na mamin majetok??
MiroslavV PF TU
27.01.11,17:22
otec ma podlznosti ano beriem nema pracu naskyta sa otazka z coho to zaplati a co by mu exekutor zobral ak nema hnutelny porpipade nehnutelny majetok

to ze otec caka pokym budes mat 25 rokov, moze cakat ze mu odkazujem toto Zákon o rodine v prípade výživovacej povinnosti rodicov k detom nie je obmedzene vekom - to znamena ze aj ked dosiahnes vek 25 rokv a nie si schopny sa sam zivit bude ti musiet prispievat na vyzivu tak ci tak hranica neexistuje. je tam napisane do doby pokial nie je schopny sa sam zivit. a to moze byt aj po skonceni vysokej skoly. toto je na 100 percent

otec je rozvedeny s matkou? doslo k vysporiadaniu BSM bezpodielveho vlastnicva majetku po rozvode?

mama je vlastnicku bytu cize otec nema ziadny podiel na nom? priklad kupili ho spolu za spolocnu pozicku dostali do do daru alebo podobne
ak je mam jedinou vlastickou bytu exekutor jej na to nemoze siahnut dlh je voci otcovi nie voci matke nieco ine by bolo ak by bol vlastnikom otec

za dalsie aj ked ta otec uz nebude musiet zivit to neznamena ze dlh ktory vznikol ti nebude musiet vratit

S pozdravom miroslavv student prava (berte to na zretel mozem sa mylit)

v tomto pripade doslo k zanedbaniu povinnej vyzivy podat trestne oznamenie a dalsi milovany ocinko si bude hladat kam odlozil chrbticu
Skalomen
28.01.11,05:20
byt bol spolocny,ale teraz prebehol sud,kde byt ziskala mamka cize BSM je vysporiadane..v maji byt mamina ide odkupit do svojho vlastnictva .
focalor
28.01.11,05:52
pokial otec pracuje, tak exekutor ma moznost mu strhavat prislusnu cast zo mzdy,