elenka
09.12.05,07:44
Môžete prosím poradiť, čo si mám všímať pri kúpe digitálneho fotoaparátu. Som amatérka, potrebujem ho na bežné použitie a kupujem ho iba preto, že potrebujem posielať nejaké foto e-mailom.
Vďaka.
anto
09.12.05,07:08
Netreba sa hnať za megapixlami, stačí ak má fotoaparát 3 Mio, to sú dostatočne veľké fotografie. Odporúčam si pozrieť nejaké stránky na internete, je tam obrovská ponuka, ja som kúpil cez e-bay foto značky TRUST, stál ma 6600,00 Sk pred rokom, teraz by stál nejakých 4 tisíce. Plne mi vyhovuje. Inak dobré značky sú Sony, Canon, ale tam sa platí za značku.
lenkak
09.12.05,17:34
Ja už mám vyše dvoch rokov DF značky Canon, vtedy stál okolo 10tisíc. Skús si popozerať www stránky, napr.: www.canon.sk, treba si všímať megapixle, pamäťovú kartu, ešte ak tak optický zoom, to už je ale tá drahšia paleta. A odporúčam si zakúpiť dobíjateľné baterky, pretože klasické sa veľmi rýchlo vybijú. Poprípade nejaké do zásoby, a väčšiu pamäťovú kartu.
Marína
10.12.05,06:48
Nechcem robiť reklamu, ale ináč to nejde. Jednoznačne vo vývoji digitálnych fotoaparátov dobehol ostatných výrobcov Canon. Ja to neviem odborne vysvetliť, ale synov kamarát učí v Prahe na Akadémii výtvarných umení fotografiu a pri jednej debate v pražskej pivárni som sa aj ja započúvala do ich debaty a vypočula si ..viď druhá veta.
P.S.: Ak je ochotný poradiť, zistím jeho e-mail. Ak máš záujem, napíš mi cez SS.
ajobs
10.12.05,12:09
Ja mám Olympus C-5000, má 5 megapixlov, stál 9780 Sk (s DPH), a je potrebné ešte dokúpiť aspoň 256 MB pamäťovú kartu, keď to chceš používať na veľa fotiek s veľkým rozlíšením.
adam
11.12.05,17:31
Kúpili sme bez porady Kanon. Neviem koľko má megapixlov:-)), ale kamarát ma vystríhal, žiaľ až po kúpe, že budem stále meniť batérie, že v ňom veľmi krátko vydržia. Konštatujem, že mal pravdu.....:-(
lenkak
11.12.05,18:05