andyd17
06.02.11,14:09
Som začiatočník v účtovníctve. Používam softver Pohoda. Mam takú otázku, čo dať do textového pola v kolonke: predkontacia, ked mám doklad-pokladnicny doklad o nákupe aj materiálu aj tovaru? (u položky dokladu by som rozclenila zvlast materiály a tovary,ale hore ako spoločný názov-nakup mat a tov.čo dať ako predkontáciu? (ked dam Vtovar,nieje to pravda,ani ked Vmat..). Ďakujem dopredu za všetky odpovede.
S pozdravom
Andrea
Tweety
06.02.11,13:11
Som začiatočník v účtovníctve. Používam softver Pohoda. Mam takú otázku, čo dať do textového pola v kolonke: predkontacia, ked mám doklad-pokladnicny doklad o nákupe aj materiálu aj tovaru? (u položky dokladu by som rozclenila zvlast materiály a tovary,ale hore ako spoločný názov-nakup mat a tov.čo dať ako predkontáciu? (ked dam Vtovar,nieje to pravda,ani ked Vmat..). Ďakujem dopredu za všetky odpovede.
S pozdravom
Andrea
A čo tak uviesť len nákup?
andyd17
06.02.11,13:16
to mi nepustí program. Vypise tam,ze nedala som predkontáciu zauctovania a nevie ako zauctovat doklad.. Treba vybrat si z ponuky..
Tweety
06.02.11,13:17
to mi nepustí program. Vypise tam,ze nedala som predkontáciu zauctovania a nevie ako zauctovat doklad.. Treba vybrat si z ponuky..
Tak potom kde je problíém, prečo si teda nevyberieš?
pohodička
06.02.11,13:20
Som začiatočník v účtovníctve. Používam softver Pohoda. Mam takú otázku, čo dať do textového pola v kolonke: predkontacia, ked mám doklad-pokladnicny doklad o nákupe aj materiálu aj tovaru? (u položky dokladu by som rozclenila zvlast materiály a tovary,ale hore ako spoločný názov-nakup mat a tov.čo dať ako predkontáciu? (ked dam Vtovar,nieje to pravda,ani ked Vmat..). Ďakujem dopredu za všetky odpovede.
S pozdravom
Andrea