Andrej88
09.02.11,12:41
Dobrý deň prajem.
Mám problém s vypadávaním resp. stratou vlasov a ochlpenia na tele.Na lýtkach v dolnej oblasti nad členkami, v oblasti pupku , v zadu na hlave a kúsok na brade.Viem ,že by som mal navštíviť odborníka.Aj tak urobím.Avšak keďže problémy ohľadom lýtok som mal už pár rokov skôr.Mal som ich permanentne suché.Ďalšia vec je (a teraz ide o to či to spolu nemôže súvisieť),že ako malý som raz odpadol v škole počas družiny.Vtedy som bol aj na rôznych vyšetreniach v BA a nezistili nič.Povedali mi,že to asi z rastu.Odvtedy som odpadol ešte asi 3 krát v 3 rôznych prípadoch.Z cigarety(vtedy som začínal fajčiť-bohužiaľ som prestal až teraz.),z marihuany(tiež prvý krát) a napokon doma ,keď som by bolo v noci zle.Ako ste si mohli všimnúť ,vždy sa to stalo,keď som niečo začal po prvý krát.
Samozrejme ,že som to doma nepovedal nikomu.No a potom som začal cvičiť v posilňovni a bral som aj Kreatín,ale len mierne,raz za týždeň.Ako som prestal cvičiť dostavili sa problémy ohľadom ochlpenia.Na internete som našiel iba chorobu zvanú Alopécia.Keďže sa mi niektoré ochlpenie vrátilo(len malé percento) tak som usúdil,že to bude problém psychický.
Ale uvažujem ,či to nemôže byť aj ohľadom toho Kreatínu.Čiže hormonálne (štítna žľaza). Dúfam ,že sa nájde niekto ,kto mi poradí ohľadom môjho problému.Ďakujem vopred za odpovede.:mee::confused::mee:
pasuliatko
09.02.11,13:35
nechápem prečo nejdeš k lekárovi...
BXLmiami
09.02.11,13:53
Pri Tvojom logickom uvazovaní ako všetko so všetkým suvisí by si mal isť na medicinu:):):)..pardonmimotemy.Chod k lekárovi.
Andrej88
09.02.11,16:24
Skôr som myslel,že sa nájde niekto s podobným príbehom alebo skúsenosťou poprípade nejaké rady(okrem choď k lekárovi :) )
Ale aj tak ďakujem za reakcie.
Andrej88
09.02.11,16:28