horink
14.02.11,19:33
Zdravim,
potreboval by som poradit ohladom jedne otazky tykajucej sa potvrdenia o vyske vyplatenych autorskych honorarov a zrazenych preddavkoch pre zdanenie prijmov fyzickych osob z nezavislej cinnosti - § 6, 2a. Pracujem ako externy redaktor pre PC revue a akurat dnes mi taketo potvrdenie prislo avsak mam pochybnosti ohladom vysky odvedenej zrazkovej dane.
potvrdenie vyzera asi takto:

Uhrn prijmov z nesavislej cinnosti - brutto 1353€
Odvedena zrazkova dan podla §43, 3h 154,21€
2% LITA 27,06€
Netto 1171,73€
Zuctovane v mesiacoch 1,2,4,5,6,8,9,10,11,12

nepomylili sa nahodov pri pocitani vysky dane? Ved 19% z 1353 je 257,07€. Nechcem tymto zatazovat priamo ekonomicke oddelenie redakcie kedze som v tomto obore laik a neviem teda ci existuju nejake vynimky alebo nieco podobne. Preto sa obraciam s prosbou o pomoc na vas.
horink
14.02.11,18:39
este som zabudol dodat ze momentalne som student, zda sa mi ze to nejako ovplyvnuje dan tak to sem pridavam
Daska
14.02.11,18:50
Neda sa to len tak pausalizovat, je mozne, ze si nemal kazdy mesiac rovnaky prijem alebo neboli ti stiahnute aj nejake odvody, nepodpisal si vyhlasenie na uplatnenie nezdanitelnej ciastky?
horin
15.02.11,04:31
Nie nie, nic som nepodpisoval a predpokladam ze mi nestahovali ani ziadne odvody.
Daska
15.02.11,17:35
Najlepsie je opytat sa mzdarky. Este ma napadlo, ze by si mal mat aj nejake vyplatne pasky aj tam si mozes zistit co ti bolo stiahnute....
Mária.K.
15.02.11,17:54
Zdravim,
potreboval by som poradit ohladom jedne otazky tykajucej sa potvrdenia o vyske vyplatenych autorskych honorarov a zrazenych preddavkoch pre zdanenie prijmov fyzickych osob z nezavislej cinnosti - § 6, 2a. Pracujem ako externy redaktor pre PC revue a akurat dnes mi taketo potvrdenie prislo avsak mam pochybnosti ohladom vysky odvedenej zrazkovej dane.
potvrdenie vyzera asi takto:

Uhrn prijmov z nesavislej cinnosti - brutto 1353€
Odvedena zrazkova dan podla §43, 3h 154,21€
2% LITA 27,06€
Netto 1171,73€