Bc. Alena Nuotová
17.02.11,11:45
som tu nová a rada by som Vám o sebe niečo napísala. Som z Levíc a pracujem ako mzdárka na nemenovanej ZŠ.

Aja
JarkaL
17.02.11,10:46
Vitaj medzi nami, cíť sa tu dobre.
Bc. Alena Nuotová
17.02.11,10:49
ďakujem
ivka70
17.02.11,10:53
Myslim si ,ze ak si das nick name cele meno aj s titulom, tak ta nemenovana ZS nezostane dlho nemenovana :)

Inak vitaj, a pomahaj a nechaj si pomahat :)
Bc. Alena Nuotová
17.02.11,11:23
ďakujem, a asi máš pravdu keď som sa sem prihlasovala som si neuvedomila, že sa to tam bude objavovať už som požiadala o zmenu dúfam, že to bude úspešné pa,pa
verkaz
23.02.11,15:32
Dobre si urobila, že si požiadala o zmenu a vitaj medzi nami.
terezamaria
23.02.11,16:06
som tu nová a rada by som Vám o sebe niečo napísala. Som z Levíc a pracujem ako mzdárka na nemenovanej ZŠ.

Aja

Vítaj na Porade. Určite po rozhliadnutí sa budeš " plnohodnotnou poraďáčkou ", ktorá bude radiť a tiež rady prijímať. Nech sa Ti tu dobre darí. A nepodľahni závislosti, ako my! :):):)
misoft
23.02.11,16:56
Množstvo takto "postihnutých" :D:D sa rozrastá - založíme novú pseudostranu.
Vitaj Aja medzi nami - praštenými, veselými, milými, priateľskými poraďákmi - a niekedy aj ufrflanými, naštvanými, znudenými, smutnými atď. Spoznáš to aj sama.
Pýtaj sa, odpovedaj, píš a čítaj!

BTW: je nás tu niekoľko "srandistov" - bacha na to! ;)
buchač
23.02.11,17:48
Dobre si urobila, že si požiadala o zmenu a vitaj medzi nami.
NESKORO ..... :rolleyes::---:D:cool:

Mzdová účtovníčka:...................
Základná škola, XXXXXXXXXXXXX 14 v Leviciach je jedinou základnou školou na sídlisku XXXXXXXX , ktoré má asi 5 000 obyvateľov. Škola bola otvorená 1.septembra 1998, so 16 triedami a 414 žiakmi, kedy bol daný do užívania len pavilón s učebňami.


Množstvo takto "postihnutých" :D:D sa rozrastá - založíme novú pseudostranu.