name
20.02.11,15:20
Zdravím.
Brigádoval som ako študent.Pri vybavovaní a podpisovaní som mal na zmluve povolené odpracovať len 3 hodiny denne.A to vraj preto,aby som nemusel odvádzať daň,že prekročím hranicu nezdanitelnej časti,keďže by som dostal peniaze späť že som študent a mám 17 rokov.Tak mi povedali,že môžem denne robyť aj viac s tým že peniaze čo neboli podla zmluvy mi budú vo výplatnom termíne dané "na ruku".No prešli už 4 mesiace po výplatnom termíne a peniaze nemám,dostal som len čiastku ako si to vypočítali 3 hodiny denne za mesiac,ale o podstatne vätšej časťi ,ktorá bola bez dokladu sice vedia,ale nechcú ju vyplatiť,no ja mám nato len svedkov.
Prosím o radu,alebo aspoň či sa to dá vôbec nejako riešiť.
Ďakujem.
veronikasad
20.02.11,14:23
Zdravím.
Brigádoval som ako študent.Pri vybavovaní a podpisovaní som mal na zmluve povolené odpracovať len 3 hodiny denne.A to vraj preto,aby som nemusel odvádzať daň,že prekročím hranicu nezdanitelnej časti,keďže by som dostal peniaze späť že som študent a mám 17 rokov.Tak mi povedali,že môžem denne robyť aj viac s tým že peniaze čo neboli podla zmluvy mi budú vo výplatnom termíne dané "na ruku".No prešli už 4 mesiace po výplatnom termíne a peniaze nemám,dostal som len čiastku ako si to vypočítali 3 hodiny denne za mesiac,ale o podstatne vätšej časťi ,ktorá bola bez dokladu sice vedia,ale nechcú ju vyplatiť,no ja mám nato len svedkov.
Prosím o radu,alebo aspoň či sa to dá vôbec nejako riešiť.
Ďakujem.
Kolko ti vyplácali cez výplatnú pásku mesačne ? Mal si podpísané vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov ?
ladyrs
20.02.11,14:27
Kolko ti vyplácali cez výplatnú pásku mesačne ? Mal si podpísané vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov ?

zadávateľ sa zrejme pýta na "čierne" peniaze...... no s tými sa už môže rozlúčiť.... nech je to ponaučenie do budúcnosti
veronikasad
20.02.11,14:29
Suhlasím, ale reagovala som na tú časť otázky, v ktorej zdôvodňuje, prečo robil u zamestnávatela "načierno"
ladyrs
20.02.11,14:30
jasné, beriem
name