veronika154
22.02.11,16:44
Dobrý deň,
som študentkou anglického jazyka a rada by som ju aj popri mojom štúdiu doučovala. Problém však je, že neviem presne ako. Nikdy som na doučovanie nechodila, a tak nemám moc predstavu ako doučovať napríklad stredoškolaka pripravujúceho sa na maturitu. S čím začať? s časmi? a čo maturitné otázky, treba mu ich vypracovať alebo je vhodnejšie aby si ich vypracoval sám? stačí hodina týždenne? Mohol by mi niekto napísať svoje skúsenosti s doučovaním angličtiny, ako vyzerajú vaše hodiny? Každá rada dobrá :)
Slayer666
22.02.11,16:26
Stredoskolaka som nikdy nedoucoval, ale skusim poradit.
Vsetko zalezi od toho, aky typ kurzu clovek potrebuje. Urcite treba kurz prisposobit tomu, ci maturuje tento rok alebo az nabuduci. Urcite maju nejaku ucebnicu, kde su uz tie otazky vypracovane a ak nie, tak si ju moze prefotit alebo zakupit. Na nete su urcite niekde minulorocne maturitne testy.

Ak ma este cas, tak by som sa zameral na jeho vseobecny rozvoj, s prihliadnutim na maturitu. Teda vsetko od gramatiky, cez vyslovnost, porozumenie pisanemu textu, porozumenie hovorenemu slovo, konverzaciu az po neviem co. Nos mu cvicenia, davaj mu nieco precitat (jednak nejaky reading comprehension a tiez akykolvek text, aby si mu opravila vyslovnost a intonaciu), konverzuj s nim a tak dalej.