andyd17
24.02.11,15:34
Dobrý deň! Som začiatočník v JU. Už minimalne tyžden čítam rôzne članky, som prišla na par veci, ale este by som mala otazky:
1.Aky je rozdiel medzi prevádzkovou réžiou a drobným majtkom? Niektorí tu píšu, že aj materiál aj prevádzková réžia môže byť drobným majetkom. Lenže ja mám zvlásť v softe všetky tri-prev réž.,materiál aj drobný M.
2.Lebo potom neviem kam mam zaučtovať: Kupna zmluva na pouzívane majetky ako: chladnička, mikrvlnka,registračna pkladna,stoly...? Ktoré su na jednej zmluve v sume 260 eur. Ja by som robila internu smernicu, že nad 300 Eur evidujem v Knihe o majetku, pod tejto sumy nie. Lebo okrem toho iny majetok nemam, aby som nemusela kvoli tomu otvoriť Knihu o majetku.
A dala by som všetko do prevádzkovej režie. A nad 300by bol drobny majetok. Dobre tomu rozumiem?
3. Neviem si najst odpoved na moju dalsiu otazku: nerobím sklad, nakoľko je to maly bufet, spotreba je kazdy den. MOja otazka, v tom prípade ako spraviť inventarizaciu? Fyzicku inventuru s čím mam porovnať? (v softe nemám funkciu sklad)

Budem veľmi vďačná za všetky odpovede! Uz som taka nervozna, ze neviem si najst odpoved! Vopred ďakujem!
S pozdravom
Andrea
Príroda
24.02.11,15:14