Saigy
28.02.11,10:26
Dobrý deň,pracujem ako živnostník-zámočník v jednej firme a mám uzatvorenú Zmluvu o dielo.Bola vystavená s tým, že keď ju nepodpíšem,že prácu nedostanem.
Zaujímalo by ma či je všetko v poriadku čo sa týka výšky pokút /je mi jasne že sa to nemá porušovať,ale takú výšku pokuty som ešte nikde nevidel,nie je to neprimeraná výška?/.Za alkohol 1600 €,za nedodržanie podmienok v zmluve 990€.Za dalšie musíme si kúpiť pracovný odev s logom a názvom objednávateľa.
Za druhé ma zaujíma či môže byt rôzna doba výpovednej lehoty. Z mojej strany 3 mesiace a zo strany objednávateľa iba mesiac.
Stanislav 1975
28.02.11,09:31
Dobrý deň,pracujem ako živnostník-zámočník v jednej firme a mám uzatvorenú Zmluvu o dielo.Bola vystavená s tým, že keď ju nepodpíšem,že prácu nedostanem.
Zaujímalo by ma či je všetko v poriadku čo sa týka výšky pokút /je mi jasne že sa to nemá porušovať,ale takú výšku pokuty som ešte nikde nevidel,nie je to neprimeraná výška?/.Za alkohol 1600 €,za nedodržanie podmienok v zmluve 990€.Za dalšie musíme si kúpiť pracovný odev s logom a názvom objednávateľa.
Za druhé ma zaujíma či môže byt rôzna doba výpovednej lehoty. Z mojej strany 3 mesiace a zo strany objednávateľa iba mesiac.

no keďže si ako ŽIVNOSTNÍK, tak musíš dodržať to, na čom ste sa dohodli v zmluve..., ako 2 podnikatelské subjekty - niesi zamestnanec...

I ked tie podmienky sú takmer komické čo si podpísal- najma ten odev s jeho logom ma zaujal...( tak ty robíš sám na seba a máš propagovať jeho firmu? ) zvláštné, ale právne v poriadku...
marjankaj
28.02.11,09:46
Dobrý deň,pracujem ako živnostník-zámočník v jednej firme a mám uzatvorenú Zmluvu o dielo.Bola vystavená s tým, že keď ju nepodpíšem,že prácu nedostanem.