luckeysoon
03.03.11,14:05
dobry den..som student denneho studia VS a som pred podpisom zmluvy o praci studenta..chcem sa spytat, ze ak bude boj mesacny zarobok prekracovat hranicu nezdanitelnej ciastky (myslim ze to je 296€), ci z tej prekrocenej ciastky budem platit ja resp zamestnavatel nejake odvody a dan z prijmu..dakujem :)
veronikasad
03.03.11,13:08
dobry den..som student denneho studia VS a som pred podpisom zmluvy o praci studenta..chcem sa spytat, ze ak bude boj mesacny zarobok prekracovat hranicu nezdanitelnej ciastky (myslim ze to je 296€), ci z tej prekrocenej ciastky budem platit ja resp zamestnavatel nejake odvody a dan z prijmu..dakujem :)
Z dohody o BPŠ platí zamestnávatel garančné a úrazové poistenie (z celej výšky).

Ak budeš mať podpísané Vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov, príjem do výšky mesačnej nezd.časti základu dane ti nebude zdanený. Ak odmena bude vyššia, zo zostatku ti zamestnávatel zrazí daň (zníži výplatu) a odvedie daňovému úradu.
luckeysoon
03.03.11,17:52
a budem musieť v tom pripade aj vyplnat danove priznanie alebo to uz ma na starost zamestnavatel?
KEJKA
03.03.11,17:59
závisí, či to bude tvoj jediný príjem alebo nie.
V každom prípade, ak nie si SZČO, tak budeš môcť požiadať svojho zam-eľa o ročné zúčtovanie.
luckeysoon
03.03.11,18:10
ano bude to moj jediny prijem..ako to bude v tom pripade??
a co je to to rocne zuctovanie?? som iba student a do tychto veci sa moc nevyznam tak skuste mi to napisat nejako polopatisticky aby som to pochopil :) kazdopadne vam dakujem zatial za odpovede :)
veronikasad
03.03.11,18:15
ano bude to moj jediny prijem..ako to bude v tom pripade??
a co je to to rocne zuctovanie?? som iba student a do tychto veci sa moc nevyznam tak skuste mi to napisat nejako polopatisticky aby som to pochopil :) kazdopadne vam dakujem zatial za odpovede :)