adrianna2
11.03.11,14:22
Dobrý deň,

potrebovala by som poradiť. Som študentka a počas minulého roka som pracovala na dohodu u zamestnávateľa.
Dnes mi prišlo domov potvrdenie o príjmoch fyzickej osoby zo závislej činnosti, o preddavkoch na daň, o dani vyberanej zrážkou z týchto príjmov ... za minulý kalendárny rok.
Úhrn zúčtovaných a vyplatených príjmov je 928,50 €
Čiastkový základ dane je tiež 928,50 €
Nezdaniteľná časť na daňovníka je 2 683,76 €

Mám v tomto prípade nárok na uplatnenie o vrátenie dane?
Mám v tom zmätok, tak prosím poraďte mi :)
Ďakujem
Tweety
11.03.11,13:25
Dobrý deň,

potrebovala by som poradiť. Som študentka a počas minulého roka som pracovala na dohodu u zamestnávateľa.
Dnes mi prišlo domov potvrdenie o príjmoch fyzickej osoby zo závislej činnosti, o preddavkoch na daň, o dani vyberanej zrážkou z týchto príjmov ... za minulý kalendárny rok.
Úhrn zúčtovaných a vyplatených príjmov je 928,50 €
Čiastkový základ dane je tiež 928,50 €
Nezdaniteľná časť na daňovníka je 2 683,76 €

Mám v tomto prípade nárok na uplatnenie o vrátenie dane?
Mám v tom zmätok, tak prosím poraďte mi :)
Ďakujem
NČ si uplatníš celú 4025,70 a vráti sa Ti zaplatená daň.
ewita888
11.03.11,13:26
ak ti nestrhli žiadnu daň, nemá sa ti čo vrátiť..
Mária.K.
11.03.11,13:34
Dobrý deň,

potrebovala by som poradiť. Som študentka a počas minulého roka som pracovala na dohodu u zamestnávateľa.
Dnes mi prišlo domov potvrdenie o príjmoch fyzickej osoby zo závislej činnosti, o preddavkoch na daň, o dani vyberanej zrážkou z týchto príjmov ... za minulý kalendárny rok.
Úhrn zúčtovaných a vyplatených príjmov je 928,50 €
Čiastkový základ dane je tiež 928,50 €
Nezdaniteľná časť na daňovníka je 2 683,76 €

Mám v tomto prípade nárok na uplatnenie o vrátenie dane?
Mám v tom zmätok, tak prosím poraďte mi :)
Ďakujem