bee19
14.03.11,19:30
Dobry den,

mam takyto problem a som z toho jelen.

Rok 2010
01/2010 - 06/2010 - student + praca na dohodu - kde mam nejaky preplatok
06/2010 - 08/2010 - urad prace + asi este platna dohoda ale bez prijmu
09/2010 - 11/2010 - praca v CR
medzitym urad prace SR necely mesiac (bez prijmov)
12/2010 - teraz - 2. praca v CR

Takze viem ze danove priznanie mam podat na SR kedze v CR som len 4 mesiace.
Comu nerozumiem:
Potrebujem aj nejake potvrdenie z uradu prace? (uz som podaval par krat danove priznanie ale este som nebol na urade prace :))
Vratia mi preplatok dane z dohody ked som bol student ale teraz uz nie som?
Sposob preratavnia kurzu - mozem si vybrat ten najvyhodnejsi pre mna? Mesacny/rocny?
Som povinny podat danove priznanie aj v CR? Alebo aspon nejake oznamenie ze som podal danove priznanie na SR?
A najtazsia otazka - v CR sa poskytuje nejaka sleva na dani (co je asi 2070Kč/mesiac) ale nakolko som nebol v decembri zamestnany od zaciatku mesiaca tak mi nebola priznana ale ma by byt vratena prave cez danove priznanie. Len neviem ci je to mozne aj ked podavam danove priznanie na SR? Alebo musim podat nejake extra danove priznanie v CR?

Dakujem Vam za Vase postrehy a rady.

Brano
rodina1
14.03.11,19:16
Dobry den,

mam takyto problem a som z toho jelen.

Rok 2010
01/2010 - 06/2010 - student + praca na dohodu - kde mam nejaky preplatok
06/2010 - 08/2010 - urad prace + asi este platna dohoda ale bez prijmu
09/2010 - 11/2010 - praca v CR
medzitym urad prace SR necely mesiac (bez prijmov)
12/2010 - teraz - 2. praca v CR

Takze viem ze danove priznanie mam podat na SR kedze v CR som len 4 mesiace.
Comu nerozumiem:
Potrebujem aj nejake potvrdenie z uradu prace? (uz som podaval par krat danove priznanie ale este som nebol na urade prace :)) nie, potvrdenie z úradu práce nie je povinnou prílohou k DP