yyakuzaa
16.03.11,18:40
Ahojte

v pestovaní rajčiakov som začiatočník, tento rok sadím vlastne po prvý krát. No ale zakladám túto tému aby som sa s vami podelil o rady a skúsenosti z praktického pohľadu, no a očakávam, že dostanem veľa rád od vás, skúsenejších záhradkárov. Poloha je sever Slovenska - Žilina. Budem sem pridávať fotky ako sa mi postupom času darí alebo nedarí a ku každému kroku čo to aj popíšem. Vzhľadom na to, že pestujem po prvý krát, rozhodol som sa, že vyskúšam viacero možností ako pestovať rajčiaky a na konci zhodnotím, aká bola úroda z danej alternatívy. Preto si každú možnosť označím fixkou, aby som na to nezabudol :-)

použité semienka - BEJBINO F1 (jeden sáčok)
pužitá zemina na výsev - rašelinový substrát
yyakuzaa
16.03.11,17:45
ach jaj, tvrdka hned v nazve. Viem o tom ale neviem ako o zmenit, tak ma hned neukamenujte ;-)
avonboy
16.03.11,17:48
zaujimava tema ale podla mna bude mat uspech:-) my rajciaky priesady kupujeme a potom ked uz su v zahrade tak ja vzdy olamujem spodne listy a vyhony a vyvezujem rajciaky vyssie a vyssie...a uroda je pre konzumaciu dostacujuca
arizona
16.03.11,17:53
ach jaj, tvrdka hned v nazve. Viem o tom ale neviem ako o zmenit, tak ma hned neukamenujte ;-)

mimotemy
"Tvrdka" opravená ;):)


Veľa rád najdeš v starších témach,stačí použiť vyhľadávač.

Napr. http://www.porada.sk/gsearch.php?do=process&quicksearch=1&childforums=1&exactname=1&cx=013962655869552257570%3A2wxbimc9wmy&cof=FORID%3A10&ie=ISO-8859-2&s=&query=pestovanie+rajcin&securitytoken=1300301336-bfe929e804b4a22bea8b3472b60b6df4e637e888#919

atd.;)
yyakuzaa
16.03.11,17:54
som teraz na mobile a nevsimol som si to, ale niekto to uz opravil. Tak diky

Od teraz uz len k teme, vecer pridam dalsie veci ked budem na pocitaci
yyakuzaa
16.03.11,21:19
3.3.2011