Lexxy
17.03.11,13:08
Prosím,

robíte ešte niekto v MRP DOS JÚ? Potrebovala by som pomoc :(

Ďakujem
adam
17.03.11,14:25
Hľadaj v porade Účtovné a iné softvéry. Je tam mnoho príspevkov k MRP.
Lexxy
18.03.11,07:22
ďakujem, ale ak ho ešte niekto používate, ozvite sa prosím :( :( :(
adam
18.03.11,09:04
ďakujem, ale ak ho ešte niekto používate, ozvite sa prosím :( :( :(
Dobré by bolo zadať v čom potrebuješ poradiť....
Iwett
18.03.11,09:05
ďakujem, ale ak ho ešte niekto používate, ozvite sa prosím :( :( :(
Čo konkrétne???
Ala
18.03.11,09:08
V čom treba pomôcť. Učtovníctvo JU a PU robim v DOS-e.
Lexxy
18.03.11,11:25
Ide o to, že som začala robiť JÚ MRP DOS /tento majú vo firme/, nikdy predtým som neúčtovala. Už som urobila január - evidenciu DPH, natipovala faktúry, úhrady - čiže KDD,PD a pokladňu - sama, podľa toho ako robila účtovníčka /vyšlo mi DPH rovnako,dokonca som objavila, že ona pochybila/, veľa čítam o JÚ, študujem ako to ona účtovala a viedla, o MRP si čítam.... ale má to ale....a chcela by som sa spýtať či by mi nikto nebol ochotný pomôcť občas s MRP DOS, keď nenájdem odpoveď na to, napr. aj po maile /iba občas/.
Lexxy
21.03.11,05:52
Takze nikto nic.:) Momentálne mám takýto problém, ak by bol niekto ochotný - v modifikáciách som zadala počiatočný stav - pokladňa. Keď idem do pomocnej knihy pokladňa a dám F6, napíše mi počiatočný stav 0. Vôbec mi to nebere do úvahy tú hodnotu. V PD, keď dám F6, tak tam to ráta s tým počiatočným stavom pokladňu. Čo s tým mám robiť?
A ešte - keď chcem zadať daňovú skupinu F2 - nie je tam nadobudnutie tovaru v tuzemsku parag.11 - musím to do daňového priznania DPH vpísať ručne....je pod niečím iným?
ďakujem pekne za pomoc
Lexxy
21.03.11,05:59
ďakujem Ala,teraz som si všimla notifikáciu...ale nejde mi posielať správy :(
Andyke
21.03.11,06:39
Lexxy
21.03.11,08:29
Andyke,super, ďakujem
Lexxy
22.03.11,12:11
A toto nevie nikto?