biobug
17.03.11,13:23
Rad by som sa Vas spytal ci mam povinnost podavat danove priznanie k dani z prijmu za rok 2010 ak som pocas tohto roku nemal ziadny prijem na Slovensku a pracujem ako zamestnanec v Rakusku (tu platim dane aj odvody), kde mam docasne bydlisko a aj zdravotne poistenie. Vacsinu casu (99%) v roku 2010 som stravil v Rakusku. Dakujem
mysimis
17.03.11,12:45
Rad by som sa Vas spytal ci mam povinnost podavat danove priznanie k dani z prijmu za rok 2010 ak som pocas tohto roku nemal ziadny prijem na Slovensku a pracujem ako zamestnanec v Rakusku (tu platim dane aj odvody), kde mam docasne bydlisko a aj zdravotne poistenie. Vacsinu casu (99%) v roku 2010 som stravil v Rakusku. Dakujem

Je potrebné, aby si si určil, že rezidentom ktorej krajiny vlastne si.
Kvaka
17.03.11,12:53
Rad by som sa Vas spytal ci mam povinnost podavat danove priznanie k dani z prijmu za rok 2010 ak som pocas tohto roku nemal ziadny prijem na Slovensku a pracujem ako zamestnanec v Rakusku (tu platim dane aj odvody), kde mam docasne bydlisko a aj zdravotne poistenie. Vacsinu casu (99%) v roku 2010 som stravil v Rakusku. Dakujem
Pozri si aj tu, najmä poslednú stranu. Je tam pripnutý pokyn DRSR. http://www.porada.sk/t158413-p4-danove-priznanie-v-cr-a-v-sr.html
Lubka108
17.03.11,12:55
Podla mojich informácii, pokiaľ máte trvalý pobyt na Slovensku, tak máte aj povinnosť podávať DP.
biobug
17.03.11,13:08
No planujem na danovy urad poslat oznamenie, ze som rezidentom Rakuska - ale v pokyne je urcene, ze danovnik si nemoze len tak svojvolne vybrat. Takze v tomto oznameni im chcem zhrnut aj fakty.. Len neviem ci im to bude stacit :)
Kvaka
17.03.11,13:40
No planujem na danovy urad poslat oznamenie, ze som rezidentom Rakuska - ale v pokyne je urcene, ze danovnik si nemoze len tak svojvolne vybrat. Takze v tomto oznameni im chcem zhrnut aj fakty.. Len neviem ci im to bude stacit :)