Willmond
17.03.11,20:28
Dobrý deň, hľadám niekoho ochotného a seriózneho, kto má kladný vzťah k účtovníctvu a pomohol by mi odpovedať na par otázok poprípade vyplniť moje prvé daňové priznanie typu A. (týkajúceho sa preddavkov)

Za každého pomocníka budem rád. ;)
Melnick
17.03.11,19:39
Daj údaje a pomocníkov tu budeš mať hneď niekoľko. :)
Willmond
17.03.11,19:49
ja tu už mám tému: „potvrdenie o preddavkoch na daň“ a neviem si s tým radi, že čo mám robiť podávať - nepodávať (a keď podať tak som začiatočník, tak to neviem vypísať) , dostanem vôbec nejaké preddavky ??? budem rád za každú pomoc .....
Melnick
17.03.11,19:53
Pokiaľ nedáš "čísmenká" radu nečakaj .:)
Willmond
17.03.11,20:00
"čísmenká" - rozmýšľam či sú to slová alebo eurá :-D ....no ja by som potreboval pomôcť vyplniť daňové priznanie typu A sam to nedokážem preto hľadám parťáka čo mi pomôže.
Melnick
17.03.11,20:07
čísmenká = čísla , v Tvojom prípade z Potvrdenia .......
Melnick
17.03.11,20:09
Dobrý deň, hľadám niekoho ochotného a seriózneho, kto má kladný vzťah k účtovníctvu a pomohol by mi odpovedať na par otázok poprípade vyplniť moje prvé daňové priznanie typu A. (týkajúceho sa preddavkov)

Za každého pomocníka budem rád. ;)

Willmond, ja som povrchne čítala Tvoj príspevok, prepáč, ale ja som všetko ostatné, okrem toho vyznačeného modrou :eek::eek::D:D:D
Willmond
17.03.11,20:16
prečo povrchne je to až také amatérske:-D .....mne stačí, že si ochotná a máš kladný vzťah k účtovníctvu:-D však nikto nie je svätý a niekde tam vo vnútri mi chceš pomôcť ....cítim to :-D a ja to myslím seriózne ale s humorom ....môžem ti to poslať do spravy alebo na mail nech to je diskrétne ....
ewita888
17.03.11,20:20
v tej druhej tvojej téme som ti napísala, že tých návodov tu máš niekolko.. keby si aspoň trošku pohľadal, zatial čo tu diskutuješ, si to mohol mať aj hotové..
Melnick
17.03.11,20:25