kolka7
21.03.11,14:58
dobry den, prosim Vas kde by som nasla tlacivo danoveho priznania (typ A)za rok 2009, potrebovala by som si ho podat za rok 2009, vtedy som na to zabudla. A este jedna otazka, mam tam zaskrtnut ze nove, alebo dodatocne?neviete este nahodou ze aka je za to pokuta, ked to podavam takto neskoro? velmi pekne dakujem
veronikasad
21.03.11,14:10
dobry den, prosim Vas kde by som nasla tlacivo danoveho priznania (typ A)za rok 2009, potrebovala by som si ho podat za rok 2009, vtedy som na to zabudla. A este jedna otazka, mam tam zaskrtnut ze nove, alebo dodatocne?neviete este nahodou ze aka je za to pokuta, ked to podavam takto neskoro? velmi pekne dakujem
z akého dôvodu ho chceš podať ? Vznikla ti povinnosť ? Lebo čakaj pokutu za neskoré podanie ...

editovatelné tlačivá nájdeš na stránke :

www.drsr.sk alebo
www.kros.sk
kolka7
21.03.11,15:33
pretoze som vtedy nevedela ze mam narok na vratenie penazi, brigadovala som ako student a teraz som zistila, ze by som mohla dostat naspat nejakych 150 eur. Kolko je pokuta? treba tam napisat ze dodatocne danove priznanie? Dakujem pekne za pomoc.
veronikasad
21.03.11,15:37
pretoze som vtedy nevedela ze mam narok na vratenie penazi, brigadovala som ako student a teraz som zistila, ze by som mohla dostat naspat nejakych 150 eur. Kolko je pokuta? treba tam napisat ze dodatocne danove priznanie? Dakujem pekne za pomoc.

Suma pokuty ešte v SK (zo zákona o správe daní )

(4) Ak daňový subjekt podá daňové priznanie po lehote ustanovenej osobitným zákonom, správca dane, ktorým je daňový úrad alebo colný úrad, mu uloží pokutu do 500 000 Sk, najmenej 1 000 Sk, ak ide o fyzickú osobu
kolka7
21.03.11,21:00
a vedel by mi este niekto poradit ci to mam posielat ako dodatocne danove priznanie alebo ako nove? (minuly rok som si zabudla podat a chcela by som tak urobit tento rok za minuly) malo by sa mi vratit 142 eur, oplati sa mi to- teda bude pokuta nizsia ako tato suma?dakujem pekne
kolka7
22.03.11,13:32