katka.kvasniakova
22.03.11,09:03
Dobrý deň.

chcem sa informovať ohľadom vypracovania pracovnej zmluvy počas zastupovania na MD. Ide o zastupovanie na moje pracovné miesto.
Stále na mňa tlačia, aby som nahlásila nejaké termíny, kedy nastupujem na MD, ako dlho budem na MD a kedy sa planujem vrátiť, či hneď po skončení MD alebo až po RP, na ktorý mam nárok do troch rokov. Tlačia na mňa hlavne kvôli novej pracovnej sile, ktorá ma bude zastupovať, ale ja osobne mám z toho zmiešane pocity a som znechutená, pretože sa mám tešiť na babätko a nie riesiť presne termíny, ktoré sa v žiadnom prípade nedajú určiť vopred, ešte sa môže všelico vyskytnuť.
Nástup na MD mám v dvoch termínoch: koncom mája alebo začiatkom juna, tieto termíny sú však predbežne.
Pracujem ako referent vedúceho katedry na univerzite, PZ mám dojednanú do dobu určitú do októbra 2011, kt.by mi mali podľa platného zákonníka práce od 1.4. 2010 predlžiť už na dobu neurčitu.(PZ mi začala v októbri 2008 do októbra 2009, bola dojednaná na jeden rok s trojmesačnou výpovednou lehotou, potom mi zmluvu predlžili na dva roky, kt. bude konciť v oktobri 2011.) Možu mi dať aj výpoveď, kedže mi končí PZ počas čerpania MD?
Musia sa v zmluve uviesť presné datumy od - do ? alebo stačí uviesť doba určitá - zástupovanie počas materskej dovolenky? alebo RP?

Vopred ďakujem za odpoveď.
K.
ivka70
22.03.11,08:18
Pracujem ako referent vedúceho katedry na univerzite, PZ mám dojednanú do dobu určitú do októbra 2011, kt.by mi mali podľa platného zákonníka práce od 1.4. 2010 predlžiť už na dobu neurčitu.(PZ mi začala v októbri 2008 do októbra 2009, bola dojednaná na jeden rok s trojmesačnou výpovednou lehotou, potom mi zmluvu predlžili na dva roky, kt. bude konciť v oktobri 2011.) Možu mi dať aj výpoveď, kedže mi končí PZ počas čerpania MD?
Musia sa v zmluve uviesť presné datumy od - do ? alebo stačí uviesť doba určitá - zástupovanie počas materskej dovolenky? alebo RP?

Vopred ďakujem za odpoveď.
K.