derek191919
22.03.11,19:18
Dobrý deň,
potreboval by som poradiť od Vás odborníkov "zástupcov vlástníkov" (alebo domových dôverníkov). Dal som na správcovskú spoločnosť ponuku na umiestnenie reklamných plôch v panelákoch. Vedenie mi ponuku schválilo a poverilo jedného pracovníka, čo sa zúčastňuje (sem tam) na bytových schôdzach, aby oboznámil na bytových schôdzach s mojou ponukou vlastníkov bytov. Nazdávam sa však, že nieje veľmi v jeho záujme vysvetliť podrobnejšie moju ponuku, pretože samozrejme on z toho nič nemá, avšak vlastníci bytov z toho môžu mať nemalé peniaze. Čo by ste mi odporučili?
1.Nebolo by dobré, keby som sa stretol so zástupcom vlastníkov a oboznámil ho osobne s mojou ponukou? Predsa asi ostatní vlastníci dôverujú týmto zástupcom, pretože sú to vačšinou vzdelaný ľudia, ktorí hája ich záujmi, či nie?
2. Musí mať každý činžiak takéhoto zástupcu vlastníkov, alebo sa mi môže stať, že mi povedia že žiadneho nemajú?
Ďakujem Vám veľmi za odpovede
verkaz
22.03.11,18:33
Najlepšie bude, keď si zistíš tých zástupcov vlastníkov, prípadne predsedov spoločenstva a písomne im dáš svoju ponuku. Ponuka by mala byť prerokovaná s vlastníkmi bytov a určite budú súhlasiť, veď je to pre nich príjem do fondu opráv, za tie peniaze si môžu niečo v bytovke urobiť.
Odkiaľ si, lebo ja hľadám takúto ponuku už niekoľko rokov. Chceli by sme ju umiestniť na štítovej stene pri štátnej ceste.
derek191919
22.03.11,18:45
A má každý panelák svojho zástupcu vlastníkov? Nebude mu vadiť, ked ho prídem s tým "otravovať" doma? Ako pozerám vy ste z brezna, to je bohužiaľ velmi daleko od môjho pôsobiska.
derek191919
22.03.11,19:39