5sashy
23.03.11,07:35
Dobry den,
chcela by som sa spytat ake povinnosti mi vyplyvaju zo zakona pri podavani tychto dvoch tlaciv. Som studentkou denneho studia - teda poistenec statu. Od augusta 2010 som vsak zacala pracovat ako SZČO samozrejme popri studiu a pracovala som az do konca roka. Moj prijem so szčo bol okolo cca 1000 €. Zaciatkom roka som vsak brigadovala od januara az do maja kde moj prijem spolu bol tiez cca 1000 €. Potom som v lete brigadovala v inej firme a aby som nemala doma malo tych tlaciv tak som brigadovala aj mesiac november december zase v inej firme.
Hlavnym problemom je ze by som si chcela uplatnit dan, ktora mi bola strhnuta v lete z brigady a neviem ci mam vyplnat tlacivo B, kde priznam prijmy so szčo, ktore nepresiahli sumu 2012,85 € alebo staci, ak vyplnim tlacivo A, dodam k nemu vsetky 3 zuctovania z brigad a narokujem si zrazenu dan.

Zaroven ma trapi este jedna vec, ci ako student-poistenec statu a zaroven szčo podla vysky mojho prijmu, ktora za rok bola vyssia ako 2500 € som povinna podavat RZZP.

Vopred dakujem za kazdu jednu odpoved
5sashy
23.03.11,06:44
Ospravedlnujem sa pri zaciarkavani temy som slapla vedla :-o
DanielaSL
23.03.11,06:51
Dobry den,
chcela by som sa spytat ake povinnosti mi vyplyvaju zo zakona pri podavani tychto dvoch tlaciv. Som studentkou denneho studia - teda poistenec statu. Od augusta 2010 som vsak zacala pracovat ako SZČO samozrejme popri studiu a pracovala som az do konca roka. Moj prijem so szčo bol okolo cca 1000 €. Zaciatkom roka som vsak brigadovala od januara az do maja kde moj prijem spolu bol tiez cca 1000 €. Potom som v lete brigadovala v inej firme a aby som nemala doma malo tych tlaciv tak som brigadovala aj mesiac november december zase v inej firme.