adrianna2
25.03.11,13:29
Som študentka a mám 2 brigády na dohodu o brigádnickej práci študenta.
Mala by som odrobiť podľa dohody len 80 hodín za mesiac, čo je pre študenta povolené. No ja mám 2 brigády, takže ak sa mi to spojí dokopy, tak v tom prípade mám odrobených viac hodín.
Nebudem platiť zato nejakú pokutu alebo niečo také? ..
Ďakujem za odpoveď. ;)
ewita888
25.03.11,12:35
nebudeš, počet odpracovaných hodín sa posudzuje u každého zamestnávatela zvlásť
adrianna2
25.03.11,12:39
takže nebudem mať žiadny problém so sociálnou poisťovňou? Pretože je to dohoda o brigádnickej práci. A myslím si, že študent má povolené odpracovať do mesiaca len 80 hodín.
Preto sa pýtam, lebo som si neni istá, či nato nedoplatím nejak...
Zoltán Kovács
25.03.11,12:41
Nedoplatíš, môžeš veriť ewite........
20lucka201
13.05.11,06:15
Za brigádu sa strháva zamestnancovi garančné a úrazové poistenie do soc.poisťovne? a v prípade, že brigádnik má podpísané vyhlásenie, netreba odvádzať za brigádnika daň zo závislej činnosti, však?
Za skorú odpoveď dakujem
veronikasad
13.05.11,06:18
Za brigádu sa strháva zamestnancovi garančné a úrazové poistenie do soc.poisťovne? a v prípade, že brigádnik má podpísané vyhlásenie, netreba odvádzať za brigádnika daň zo závislej činnosti, však?
Za skorú odpoveď dakujem
nie, garančné a úrazové poistenie platí zamestnávatel.
Ak je príjem nižší ako mesačná NČZD, daň neplatí.
Mila123
13.05.11,06:18
Obávaš sa, aby s preto, že pracuješ veľa nedoplatila???? neboj, za toto táto demokracia nezatvára, žiadna sankcia, či niečo podobné ti nehrozí....len makaj, makaj....." na tých našich" musí niekto pracovať, veď sa sami neuživia......
korki80
26.06.11,21:08
dobry vecer,

mam 16r., nasla som si brigadu v jednom fastfoode a neviem, ci mozem robit aj za pokladnou a popripade aj nocne, kedze ide o nonstop prevadzku??? nechcem robit problemy sebe ani zamestnavatelovi. dakujem vopred za odpoved...

s pozdravom karin
Tweety
27.06.11,08:43
dobry vecer,