MIHA3
27.03.11,14:54
1. Môžem uviesť na potvrdenie ako základný mesačný príjem, priemer z predchádzajúceho roku? Zamestnanec totiž nemá presne stanovenú mzdu. Závisí od toho aký druh práce vykonáva (sadzba za výkon sa mu mení).
2. Ešte mám uviesť hrubé príjmy za posledné tri mesiace, no v priebehu dvoch bol zamestnanec i práceneschopný. Čo s tým?
3. Zamestnanec si platí zo mzdy i nejaké poistky, prípadne exekúcie. Pri potvrdzovaní Čistej mzdy beriem toto do úvahy - podľa mňa nie.

Asi sú to banality, no som zatiaľ len začiatočník a nechcem niečo spraviť zle.Ďakujem za radu
veronikasad
27.03.11,12:59
1. Môžem uviesť na potvrdenie ako základný mesačný príjem, priemer z predchádzajúceho roku? Zamestnanec totiž nemá presne stanovenú mzdu. Závisí od toho aký druh práce vykonáva (sadzba za výkon sa mu mení).
2. Ešte mám uviesť hrubé príjmy za posledné tri mesiace, no v priebehu dvoch bol zamestnanec i práceneschopný. Čo s tým?
3. Zamestnanec si platí zo mzdy i nejaké poistky, prípadne exekúcie. Pri potvrdzovaní Čistej mzdy beriem toto do úvahy - podľa mňa nie.

Asi sú to banality, no som zatiaľ len začiatočník a nechcem niečo spraviť zle.Ďakujem za radu
Pre koho vystavuješ potvrdenie o príjme ? Chcú priemerný mesačný zárobok ? čistý alebo hrubý ?
MIHA3
27.03.11,13:22
je to potvrdenie na úver v banke.
Chcú tam:
1. základný mesačný príjem
2. čistý aj hrubý príjem za posledné 3 mesiace3
3. čistý ročný príjem za posledných 12m
4.priemerný hrubý mesačný príjem za min.rok
veronikasad
27.03.11,13:25
je to potvrdenie na úver v banke.
Chcú tam:
1. základný mesačný príjem
2. čistý aj hrubý príjem za posledné 3 mesiace3
3. čistý ročný príjem za posledných 12m
4.priemerný hrubý mesačný príjem za min.rok
odpoveď na prvé 3 body je jasná - z mzdového listu.

K poslednému bodu :
hodinový priemer za posledný štvrťrok x 21.74 x denný fond prac.času.
Alebo hrubú mzdu vydelíš 12 (ak pracoval celý rok)
MIHA3
27.03.11,13:38