Majka
03.01.06,11:03
Prosim Vas mzdraky,uctovnicky, ako by ste financne ohodnotili asistentku ekonomky-uctovnicky kt. robi podklady pre uctovnictvo v malej firme.
Studentka stud. na VS, pracovny cas 5-6h denne.
Prac.napln - vybavenie 3-10telefonatov za den,prepojenie konatelovi ..
vystavenie v exceli mac. 5 faktur na tyzden niekedy 1-2
zapisanie prijatych a odosl. faktur do knih-max.10fa tyzden
vystavenie pokladnic.dokladov VPPD cca 5-8 tyzdenne
spracovanie cest. prikazov cca od 2-10 za mesiac.
zapisanie do knihy faktur datumy uhrad faktur na zaklade dennych vypisov.


Dakujem za kazdu radu, nazor
Manilla
03.01.06,10:08
Ja som pracovala tiez ako studentka popri skole, robila som mrkt referenta, asistentku riaditelke a potom aj mzdarku, mala som fixny plat 10 000 mes., bola som na dohode, no vacsina brigádnikov má hodinovú mzdu, ja by som jej dala 50 Sk / hod netto. Je to lepsie takto, lebo ak odrobi hocijaky pocet hodin, odmenis ju vzdy tou hodinovou sadzbou.
Sany
03.01.06,10:18
Prosim Vas mzdraky,uctovnicky, ako by ste financne ohodnotili asistentku ekonomky-uctovnicky kt. robi podklady pre uctovnictvo v malej firme.
Studentka stud. na VS, pracovny cas 5-6h denne.
Prac.napln - vybavenie 3-10telefonatov za den,prepojenie konatelovi ..
vystavenie v exceli mac. 5 faktur na tyzden niekedy 1-2
zapisanie prijatych a odosl. faktur do knih-max.10fa tyzden
vystavenie pokladnic.dokladov VPPD cca 5-8 tyzdenne
spracovanie cest. prikazov cca od 2-10 za mesiac.
zapisanie do knihy faktur datumy uhrad faktur na zaklade dennych vypisov.


Dakujem za kazdu radu, nazor
Toto je práca na 5-6 hodín denne? To musí byť buď strašne pomalá, alebo potom nechápem....
Majka
03.01.06,10:22
nejde o to ze pomala, musi tu sediet koli telefonom keby niekto volal,potreboval nieco vybavit nakolko je jedina administra.pracovnicka.Este som zabudla stane sa ze musi uvarit kavu pre navstevu ale to je tak priemerne jedna navsteva za tyzden alebo ani to nie.
No a popri tom robi podklady pre uctovnictvo...