xLuigix
02.04.11,13:41
Dobrý deň,
vysvetlím situáciu:

Pracujem ako grafický dizajnér pre studio. mam to externe z domu, som student. Rozhodol som sa ze ukoncim tuto spolupracu, ale ...

30.09.2009 ked som nastupil som podpisal zmluvu o poskytovani sluzieb na dobu neurcitu, kde bola stanovena vypovedna lehoda na 3mes. Lenze po istej dobe mi dali podpisat dohodu o brigadnickej praci studenta s datumom 12.11.2009-31.8.2010.
a teraz mam dalej dohodu o brigadnickej praci studenta od 1.9.2010-31.8.2011. Pri brigadnickej praci je vypovedna 15 dni ak som dobre cital. Tak sa chcem opytat ze ktorym dokumentom, sa vlastne teraz vypovedna bude drzat? dakujem
veronikasad
02.04.11,11:46
Dobrý deň,
vysvetlím situáciu:

Pracujem ako grafický dizajnér pre studio. mam to externe z domu, som student. Rozhodol som sa ze ukoncim tuto spolupracu, ale ...

30.09.2009 ked som nastupil som podpisal zmluvu o poskytovani sluzieb na dobu neurcitu, kde bola stanovena vypovedna lehoda na 3mes. Lenze po istej dobe mi dali podpisat dohodu o brigadnickej praci studenta s datumom 12.11.2009-31.8.2010.
a teraz mam dalej dohodu o brigadnickej praci studenta od 1.9.2010-31.8.2011. Pri brigadnickej praci je vypovedna 15 dni ak som dobre cital. Tak sa chcem opytat ze ktorym dokumentom, sa vlastne teraz vypovedna bude drzat? dakujem
Na základe ktorej zmluvy si odmeňovaný za svoju prácu ?
xLuigix
02.04.11,12:05
no to sa tiez lisi,
v tej o poskytovani sluzieb je 5-10e/h
v dohodne 0,10 - 10e/h

v podstate je to hodnotene sposobom spokojnosti s vypracovanim,
cize mi davaju znamku normalne a potom podla toho.
takze velmi neviem odlisit podla coho to je, kedze menej ako tych 5 som nedostal este.
skusim zistit, ale potom prakticky je aj ta vypovedna doba viazana na tu podla ktorej je odmenovanie?

(inak sa odlisuju este akurat datumom splatnosti odmeny za pracu,
v zmluve je to do 21 v dohode do 30 dna nasledujuceho mesiaca.)
veronikasad
02.04.11,12:08
no to sa tiez lisi,
v tej o poskytovani sluzieb je 5-10e/h