vitamín
05.04.11,13:05
Dobrý deň, potrebovala by som poradiť ohľadom zamestnania na dohodu. Hľadám spôsob, ako by bolo najvýhodnejšie, ale aj v poriadku zamestnať pani, ktorá k nám chodieva 2x v týždni vydať stravu. Najlepšia je Dohoda o prac. činnosti. Ale v niektorých mesiacoch sa stane, že potrebujeme zaskočiť aj častejšie. Niekedy 1x v mesiaci, inokedy aj 5 dní, niekedy vôbec. Môžem jej popri dohode o PČ dať aj Dohodu o VP? Ak by som ju mala zamestnať na HPP, zbytočne by musela čerpať dovolenky, ktoré nepotrebuje a dni, v ktoré ju potrebujem naviac, neviem dopredu predvídať.
Som začiatočník a hľadám pre ňu najlepšie riešenie. Môžte mi poradiť?
veronikasad
05.04.11,11:07
Dobrý deň, potrebovala by som poradiť ohľadom zamestnania na dohodu. Hľadám spôsob, ako by bolo najvýhodnejšie, ale aj v poriadku zamestnať pani, ktorá k nám chodieva 2x v týždni vydať stravu. Najlepšia je Dohoda o prac. činnosti. Ale v niektorých mesiacoch sa stane, že potrebujeme zaskočiť aj častejšie. Niekedy 1x v mesiaci, inokedy aj 5 dní, niekedy vôbec. Môžem jej popri dohode o PČ dať aj Dohodu o VP? Ak by som ju mala zamestnať na HPP, zbytočne by musela čerpať dovolenky, ktoré nepotrebuje a dni, v ktoré ju potrebujem naviac, neviem dopredu predvídať.
Som začiatočník a hľadám pre ňu najlepšie riešenie. Môžte mi poradiť?
kolko hod. denne trvá výdaj stravy ?
rodina1
05.04.11,11:08
Dobrý deň, potrebovala by som poradiť ohľadom zamestnania na dohodu. Hľadám spôsob, ako by bolo najvýhodnejšie, ale aj v poriadku zamestnať pani, ktorá k nám chodieva 2x v týždni vydať stravu. Najlepšia je Dohoda o prac. činnosti. Ale v niektorých mesiacoch sa stane, že potrebujeme zaskočiť aj častejšie. Niekedy 1x v mesiaci, inokedy aj 5 dní, niekedy vôbec. Môžem jej popri dohode o PČ dať aj Dohodu o VP? Ak by som ju mala zamestnať na HPP, zbytočne by musela čerpať dovolenky, ktoré nepotrebuje a dni, v ktoré ju potrebujem naviac, neviem dopredu predvídať.