dari123
05.04.11,19:24
Som studentka, pracujem od augusta 2010 na TPP a uplatnujem si narok na nezdanitelnu cast zakladu dane. Tym, ze mam statut studenta, som si myslela, ze stat za mna plati dane, a vacsia cast dani, ktore mi kazdy mesiac strhavaju z platu sa mi vrati. ale nestalo sa tak. Viete mi poradit preco? dakujem :)
Xanti
05.04.11,17:26
Lebo z platu sa nestrhávajú len dane, ale aj odvody a tie štát nevracia na rozdiel od daní.
Si na TPP, takže musíš odvádzať aj odvody. Ak by si pracovala na dohodu, tak odvody by si neplatila.
Melnick
05.04.11,17:33
Som studentka, pracujem od augusta 2010 na TPP a uplatnujem si narok na nezdanitelnu cast zakladu dane. Tym, ze mam statut studenta, som si myslela, ze stat za mna plati dane, a vacsia cast dani, ktore mi kazdy mesiac strhavaju z platu sa mi vrati. ale nestalo sa tak. Viete mi poradit preco? dakujem :)
Asi nazývaš veci nesprávnym menom, alebo........ ?
Ak nám sem dáš sumy tvojho príjmu ... skúsime sa na to pozrieť.
Ináč súhlasím s Xanti.:)
dari123
06.04.11,08:47
zarabam v hrubom 500 eura a pre danu spolocnost pracujem od augusta. Dikes za rady, nepochybujem o tom, ze by sa stala nejaka chyba, ide len o moje uspokojenie ;)
monna333
06.04.11,09:09
Ako už bolo spomenuté si TPP čiže platíš aj odvody. Moje otázky sú - predtým si si nezdaniteľnú časť neuplatňovala? resp. na aký úväzok a v akej výške boli pred augustom 2010 tvoje zárobky?
lebo ak by si si predtým nič neuplatnila, tak sa ti mali vrátiť nejaké tie eurá späť.
veronikasad
06.04.11,09:11
zarabam v hrubom 500 eura a pre danu spolocnost pracujem od augusta. Dikes za rady, nepochybujem o tom, ze by sa stala nejaka chyba, ide len o moje uspokojenie ;)
Požiadala si zamestnávatela o ročné zúčtovanie dane za rok 2010 ( termín bol do 15.2.2011 na predpísanom tlačive )

Do augusta si nemala žiadny príjem, ani podpísané vyhlásenie u iného zamestnávatela ?
dari123
06.04.11,17:06