kurtica
03.01.06,19:04
Zdravim, som studentka a pocas celeho roka som pracovala na dohodu (DOBPS ), okrem toho poberam socialne stipendium.
1. Zaratava sa aj socialne stipendium do prijmov? (podla §9 odst 2 pism k by sa asi nemali, ak tomu dobre rozumiem)
2. Povinnost podavat danove priznanie mam az v pripade ze celkovy prijem presiahne 50% toho 19,2nasobku minima ...kolko to je na tento rok (teda rok 2005 za ktory by sa malo podat dan.priznanie). Ak nepresiahnem 50%, mozem si podat priznanie s cieľom vratenia dane?

Dakujem vopred za Vase odpovede
kurtica
04.01.06,07:42
Dakujem pekne....nevedela som to na porade najst, tak som vas poprosila o radu...no ale kym vy mi odpoviete, tak som si to radsej nasla inde. Ale nevadi....chapem ze sa vam nechce pisat nieco co tu uz niekto spominal, ale ja som to fakt nenasla....:confused:
emily
04.01.06,08:02
Takže už nepotrebuješ info?
Daňové priznanie si podaj. Presne ako vravíš za účelom vrátenia dane. A štipendium sa nezaratáva.
liba2
04.01.06,08:02
Dakujem pekne....nevedela som to na porade najst, tak som vas poprosila o radu...no ale kym vy mi odpoviete, tak som si to radsej nasla inde. Ale nevadi....chapem ze sa vam nechce pisat nieco co tu uz niekto spominal, ale ja som to fakt nenasla....:confused:1/ Treba byť trpezlivý.
2/ Tu je všetko dobrovoľné.
kurtica
04.01.06,08:04
ja viem...trpezlivost...nie je to moja silna stranka....

a dakujem za odpoved
emily
04.01.06,08:05
ja viem...trpezlivost...nie je to moja silna stranka....

a dakujem za odpoved
veru mladosť sa málokedy snúbi s trpezlivosťou......:):):)
horalka46
08.03.06,18:21