mihalnica
03.01.06,19:13
ahojte radcovia.mam jeden problem s kt. si neviem dat rady.mozno mi budete moct poradit. mimo mojho oficialneho zamestnania pracujem ako trenerka v jednom studiu.nemam vsak zivnost a doposial cvicim bez akehokolvek osvedcenia a bez prac.zmluvy.:confused: dostavam vyplatu od majitelky salonu na ruku. mam strach, ci je to ok,ked moj prijem u nej je zhruba 2500 sk mesacne. kde sa mam hlasit,ak by som chcela v tejto cinnosti pokracovatimages/icons/icon15.gif? dakujem vam za pomoc
pyton
03.01.06,18:19
Môžeš si napríklad vybaviť živnostenský list na živnostenskom úrade.
mihalnica
03.01.06,18:22
nemam ziadny doklad-certifikat. ten je asi nevyhnutny.da sa pracovat aj inak a oficialne?
monici
04.01.06,09:33
Vacsinou ziaden certifikat nepotrebujes a do zivnostenskeho listu ti zapisu "takmer cokolvek". Nemyslim si, ze na tuto cinnost by si potrebovala koncesiu. Ci sa da pracovat inak ako oficialne???..........tak ako to robis teraz, zvaz, co ti vyhovuje viac.
Zita5
04.01.06,10:04
Ja by som to určite dala na poriadok , lebo ani nevieš , kto Ťa môže bonznúť , že poberáš príjem na čierno a bude z toho nedobre .;) Neželám , ale môže sa stať , treba myslieť aj na to najhoršie .:)
Zlata
04.01.06,10:51
Vacsinou ziaden certifikat nepotrebujes a do zivnostenskeho listu ti zapisu "takmer cokolvek". Nemyslim si, ze na tuto cinnost by si potrebovala koncesiu. Ci sa da pracovat inak ako oficialne???..........tak ako to robis teraz, zvaz, co ti vyhovuje viac.

Táto činnosť spadá pod klasifikáciu produkcie JKP 966. Treba si zavolať na živnostenský úrad, aké kvalifikačné doklady potrebuješ a či vôbec nejaké potrebuješ na vydanie živnosti.
Inak by sa dal tento príjem zaradiť aj do § 8 ostatné príjmy odst. 1 písm.a) ako príležitostné, pokiaľ by to bolo dobre ošetrené zmluvou, napr. ročnou s príležitostnou výpomocou a dohodnutou sumou.
Ďalej už treba sledovať výšku celkového zdaniteľného príjmu za obdobie.
mihalnica
04.01.06,14:11