tracheus
12.04.11,22:53
som student denneho studia vs(cize do zdravotnej poistovne mi plati stat) a chcem zivnostensky list. staci mi ho mat tak rok.
nemienim podnikat ani nic s tym zivnostenskym listom robil, len ho chcem mat. cize prijmy aj vydavky nulove

kolko by som za tento spas musel mesacne platit?
blavaciko
13.04.11,05:11
a to chces mat len tak aby si si mohol zaramovat a povesit na stenu?
derek191919
13.04.11,06:16
musel by si platit mesačne 46,06 euro do Zdravotnej poisťovne, iné nič ak by si nemal žiadny prijem
veronikasad
13.04.11,06:18
musel by si platit mesačne 46,06 euro do Zdravotnej poisťovne, iné nič ak by si nemal žiadny prijem
to už od 1.5. neplatí (ak prezident podpíše novelu zákona o ZP)
tracheus
13.04.11,10:07
a ked to prezident podpise tak pocitam sa bude platit viac ze? :(
derek191919
13.04.11,10:12
to už od 1.5. neplatí (ak prezident podpíše novelu zákona o ZP)

to važne? To ste ma velmi potešili, lebo aj ja som študent denného a zároven SZCO. A nebude v tej novele len to že nebudu musiet platit študenti denného, ktorí ale nepodnikajú? Lebo iba toto sa prejednáva v médiách, o študentoch a zaroven SZCO tam nikdy neinformujú.
tracheus
16.04.11,06:30
mohol by mi este niekto odpovedat na tu otazku ako to bude od toho 1.5? budu sa platit tie platby do zdravotnej poistovne ci nie?

prosim :) studujem techniku a v tomto sa nevyznam
veronikasad
16.04.11,06:37
mohol by mi este niekto odpovedat na tu otazku ako to bude od toho 1.5? budu sa platit tie platby do zdravotnej poistovne ci nie?

prosim :) studujem techniku a v tomto sa nevyznam
Ak si vybavíš ŽL, prihlásiš sa v prísl. zdr.poisťovni (do 8 kal.dní) ako SZČO a určíš si vymeriavací základ nula. Preddavky na zdr.poistenie platiť nebudeš.