vesjar
04.01.06,16:53
Potreboval by som pomôct s mojim problemom. Pracujem ako zástupca vlastníkov pre vlastníkov bytov v dome. Na tuto funkciu som bol zvoleny riadnou schodzou vlastníkov bytov. Odsúhlasili mi aj odmenu 100 Sk na byt , čo činí 3200 Sk mesačne. Nie sme SVB, ale dom je v správe správcovskej spoločnosti, ktorá mi aj odmenu vypláca. Podotýkam , že s nikým nemám uzatvorený pracovný pomer, a správca mi vypláca celú čiastku. Neodvádza ani dane ani odvody. Na moju otázku o daniach mi bolo povedané , že si to mam zdaniť na konci roku a mam vyplnit tlacivo A. Oni mi len napisu rocné zúčtovanie. Chcel by som vediet, či je to správny postup pri danení a či nemusím odviesť odvody do soc. poisťovni ani do zdravotnej. Dakujem za pomoc.
ajobs
04.01.06,16:01
Potreboval by som pomôct s mojim problemom. Pracujem ako zástupca vlastníkov pre vlastníkov bytov v dome. Na tuto funkciu som bol zvoleny riadnou schodzou vlastníkov bytov. Odsúhlasili mi aj odmenu 100 Sk na byt , čo činí 3200 Sk mesačne. Nie sme SVB, ale dom je v správe správcovskej spoločnosti, ktorá mi aj odmenu vypláca. Podotýkam , že s nikým nemám uzatvorený pracovný pomer, a správca mi vypláca celú čiastku. Neodvádza ani dane ani odvody. Na moju otázku o daniach mi bolo povedané , že si to mam zdaniť na konci roku a mam vyplnit tlacivo A. Oni mi len napisu rocné zúčtovanie. Chcel by som vediet, či je to správny postup pri danení a či nemusím odviesť odvody do soc. poisťovni ani do zdravotnej. Dakujem za pomoc.

Na základe akého právneho titulu vykonávaš túto činnosť - je to dohoda o vykonaní prác, resp. príkazná zmluva ? Peniaze ako odmena nemôžu byť vyplácané bez právneho dôvodu.
Konkretizuj.
vesjar
04.01.06,16:36