Zoltán Kovács
26.04.11,09:12
Blbá otázka, na ktorú v rýchlosti neviem nájsť odpoveď:

Aká je maximálna výška stravného lístka pre szčo na jeden deň?

Ďakujem, a ospravedlňujem sa za novú tému....
Jano24
26.04.11,07:14
Žeby 3,80€?
Timka1
26.04.11,07:17
Sadzby stravného (diéty) na tuzemské služobné cesty v roku 2011 – podľa opatrenia č. 533/2010 Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR s účinnosťou od 21. decembra 2010.

5 - 12 hodín

3,80 €

12 - 18 hodín

5,70 €

nad 18 hodín

8,80 €
Jano24
26.04.11,07:18
Zoltán Kovács
26.04.11,07:22
Ďakujem Vám...
januškaaa
27.01.13,17:20
Ahojte, chcela by som sa spýtať, že keď pracujem ako finančný sprostredkovateľ-DÚ mi pridelil DIČ, ale živnostenské oprávnenie nemám, môžem si aj ja zakúpiť stravné lístky a dať si ich do nákladov? A keby som si ich zakúpila spätne od 1.1/2013, môžem si ich odpísať?V roku 2013 si musím viesť JÚ a potrebujem si znížiť ZD.Ďakujem za odpoveď :)
Mila123
27.01.13,17:26
Ahojte, chcela by som sa spýtať, že keď pracujem ako finančný sprostredkovateľ-DÚ mi pridelil DIČ, ale živnostenské oprávnenie nemám, môžem si aj ja zakúpiť stravné lístky a dať si ich do nákladov? A keby som si ich zakúpila spätne od 1.1/2013, môžem si ich odpísať?V roku 2013 si musím viesť JÚ a potrebujem si znížiť ZD.Ďakujem za odpoveď :)
určite môžeš ai zakúpiť stravné šeky, ale spätne sa nedá, resp. môžeš , ale neodporúčam spätne....
Zita5
27.01.13,17:34
Too Januškaaaa
§ 19

(2) Daňové výdavky, ktoré možno uplatniť len v rozsahu a za podmienok ustanovených v tomto zákone, sú


p) stravné vynaložené daňovníkom s príjmami podľa § 6 ods. 1 a 2 za každý odpracovaný deň v kalendárnom roku, najviac v rozsahu a vo výške ustanovených na kalendárny deň pre časové pásmo 5 až 12 hodín podľa osobitného predpisu, 87) ak daňovníkovi súčasne nevzniká nárok na príspevok na stravovanie podľa osobitného predpisu89) v súvislosti s výkonom závislej činnosti, alebo daňovník neuplatňuje výdavky (náklady) na stravovanie podľa písmena e),