kvietokniki
27.04.11,12:52
Dobrý deň, čítala som že nevhodne zvolená šparovačka sa dá vybrať. Som uplný laik a potrebovala by som zistit ako najlahšie by som ju odstranila. Citala som ze aj kyselinou solnou sa to da, zmakne a ide lahko von, ale radsej by som potrebovala poradit. Dakujem
jezo421
27.04.11,11:57
Kyselinou solnou (chlorovodikovou) leptam plosne spoje. Je "pre cloveka" hodne neprijemna, omnoho viac ako napr. sirova, hlavne na dychanie. Takze s nou velmi opatrne. Ale ci rozpusta skarovacku netusim. Ja osobne by som to neriskoval. Raz som nezavrel flasu dostatocne pevne a o par dni bolo na polici vsetko v okruhu metra hrdzave...
marleau
28.04.11,12:10
No neviem,či kvalitnú špárovačku odstránite,skor pojdu dole aj obkladačky/dlaždice.
kvietokniki
01.05.11,08:18
je to dlazba a ten co nam to robil odporucal nech to mechanicky dostanem odtial, on spominal naradie. No nie je nieco na to co by to vedelo lahsie vybrat?
220870
01.05.11,08:19
Je na to karbobrúska s diamantovým kotúčom len to narobí "trochu prachu".
rapid
01.05.11,16:51
vzdy sa spomina ako riesenie karbobruska s diamantovym kotucom... je to nezmysel, nikdy to nebude spravene bez poskodenia dlazby / obkladaciek.

Ja som pouzil plochy sroubovak, s hranami obrusenymi na tupo. /ak nemate brusku, tak sa da pouzit aj nejaka betonova plocha/obrubnik :D Staci ist do hlbky 5mm, ja som odrtranoval tmavozelenu a daval bezovu.

nieje to rychle, ale nabuduce budete rozmyslat ci vysparujete bezhlavo vsetko hned, alebo len nejaku cast na skusku.
kvietokniki
02.05.11,05:48
kedze som zena tu karbobrusku este skusat nebudem. Dnes skusim to s tým srobovakom a potom dam vediet ako sa mi dari. Dakujem zatial za pomoc. Ja som si vybrala farbu zo vzorkovnika ale mam pocit ze to nie je ta ktorú som si vybrala ale dali mi tam inu. Ale uz je jedno zistovat kto to pokazil. Ide sa opravovat.
220870
02.05.11,06:08