luculiiik
03.05.11,17:27
Dobrý deň,

mám na vás dve otázky.

1.) Som študentkou na VŠ. Domov chodím na víkend 3 - 4-krát do roka. Ako je to s daňou za komunálny odpad v tomto prípade? Musia ho rodičia platiť aj za mňa?

2.) Moja sestra žije v Čechách, ale trvalé bydlisko má ešte na Slovensku (u rodičov). Kvôli práci každý týždeň cestuje niekde inde, raz sú v Novom Jičíne, raz v Banskej Bystrici, raz v Egypte... Domov sa dostane 2x za rok, aj to len na deň-dva. Aj v tomto prípade musia rodičia platiť za ňu daň za komunálny odpad?

Ďakujem za odpovede.
durisovad
03.05.11,15:47
Nasa dcera ma tiez u nas trvaly pobyt, ale dlhodobo zije v Amerike. Na mestskom urade som podpisala cestne prehlasenie, ze ked sa vrati, pridem ju znovu nahlasit a poplatok za odpady nam neuctuju. Vymer sice poslu, ale s nulovou hodnotou.
luculiiik
03.05.11,17:38
Nasa dcera ma tiez u nas trvaly pobyt, ale dlhodobo zije v Amerike. Na mestskom urade som podpisala cestne prehlasenie, ze ked sa vrati, pridem ju znovu nahlasit a poplatok za odpady nam neuctuju. Vymer sice poslu, ale s nulovou hodnotou.

Rozumiem. Pýtala som sa preto, lebo maminu na obecnom úrade odbili tým, že zákon nepustí, musí platiť aj za nás. Čo je podľa mňa hlúpe, keď doma neprodukujem odpad, keďže sa tam nezdržiavam.
Veľmi pekne Vám ďakujem za odpoveď. :)
katka50
03.05.11,17:52
Dobrý deň,

mám na vás dve otázky.

1.) Som študentkou na VŠ. Domov chodím na víkend 3 - 4-krát do roka. Ako je to s daňou za komunálny odpad v tomto prípade? Musia ho rodičia platiť aj za mňa?

2.) Moja sestra žije v Čechách, ale trvalé bydlisko má ešte na Slovensku (u rodičov). Kvôli práci každý týždeň cestuje niekde inde, raz sú v Novom Jičíne, raz v Banskej Bystrici, raz v Egypte... Domov sa dostane 2x za rok, aj to len na deň-dva. Aj v tomto prípade musia rodičia platiť za ňu daň za komunálny odpad?

Ďakujem za odpovede.

V Košiciach platí toto:

Zníženie alebo odpustenie poplatku