matelkoxxl
11.05.11,10:41
zdravim. akosi som pozabudol (kedze som to este nikdy nerobil) podat danove priznanie kvoli vyhranemu fotaku v hodnote 325 eur. mozem tak spravit este teraz, alebo mam uz len cakat, kedy na to pridu a dostanem pokutu???
strasne nieco v dnesnej dobe vyhrat... este aj o to vas ten stat osklbe...
veronikasad
11.05.11,08:44
zdravim. akosi som pozabudol (kedze som to este nikdy nerobil) podat danove priznanie kvoli vyhranemu fotaku v hodnote 325 eur. mozem tak spravit este teraz, alebo mam uz len cakat, kedy na to pridu a dostanem pokutu???
strasne nieco v dnesnej dobe vyhrat... este aj o to vas ten stat osklbe...
si zamestnanec alebo SZČO ? Ak zamestnanec, robil za teba zamestnávatel ročné zúčtovanie dane ?
matelkoxxl
11.05.11,08:51
nie, som student.
fotak som vyhral minuly rok, niekedy koncom roka.
a minuly rok som mal aj brigadu s mesacnym prijmom 22 eur v cistom asi.
veronikasad
11.05.11,08:52
nie, som student.
fotak som vyhral minuly rok, niekedy koncom roka.
a minuly rok som mal aj brigadu s mesacnym prijmom 22 eur v cistom asi.
podával si DP ? Vracali ti daň ? Kolko bola hrubá mzda z brigády za celý rok ?
matelkoxxl
11.05.11,08:57
ano, toto dp som podaval, vratili mi 53,7 eur.
zaklad dane som mal 282,90 eura.
veronikasad
11.05.11,09:01
ano, toto dp som podaval, vratili mi 53,7 eur.
zaklad dane som mal 282,90 eura.
Ak chceš kludne spávať, podaj dodatočné DP, ale typ B. Daň ti doplácať nevyjde, lebo tvoj celkový príjem (vrátane výhry), nepresiahol nezd.časť základu dane (4025,70€).

Nevznikla ti vôbec povinnosť podať DP, ale keď si ho už podal, mal si zdaniť všetky príjmy ...
matelkoxxl
11.05.11,09:09
no to danove som podaval iba preto,lebo ho daval aj ostatni chalani, co robili na tej brigade a povedali mi, ze im potom vratili nejake eura. ja by som to ani nevedel, pretoze nic take som doteraz nerobil.