zajo30
12.05.11,08:16
Dobrý deň! Prosila by som o pomoc ohľadom materskej. Neviem či budem mať nárok na materskú. Momentálne som 7. mesiaci tehotenstva. Termín pôrodu mám 20.júla 2011 na materskú mám nastúpiť 8.6. 2011. Do mája 2010 som bola študentkou vysokej školy a od 25.augusta 2010 som zamestnaná. Pracovala som do decembra 2010 a od Januára som na PN (kvôli tehotenstvu). PN-ku som už ukončila a momentálne si čerpám dovolenku až do dátumu nástupu na materskú. Zamestnaná som na dobu určitú do 30.júna. Preto sa chcem opýtať, či v tejto situácii má nárok na materskú. Prosíííím o pomoc
ajka5
12.05.11,06:49
Podla tvojich informácii maš narok na materské....nakolko si splnila podmienku platenia nemocenského poistenia 270 dní...a v čase nástupu na matersku ti bude plynut nemocenské poistenie...
brčko
12.05.11,09:38
nezabudni na prihlášku na dôch.poistenie štátom do 45dní od pôrodu.

a závolať na svoju zdr. poistovnu po ukončení prac.pomeru

aj ked sa mi zdá, že som ti toto už radila (možno na inom fore)

s nárokom na materské nie je poblém u teba, poistenie ti trvalo aspon 270dní (netreba aby si tolko dní robila alebo platila poistenie, podstatné je že poistenie TRVALO).
zajo30
12.05.11,13:49
Ďakujem krásne za info. Chcem sa opýtať, či keď mi skončí materská budem mať nárok na rodičovský príspevok, keď medzi tým budem mať ukončený pracovný pomer?Kamoška mala s tým to problém a neuznali jej rodičovský príspevok ale možno bola trošku v inej situácii.
Katy a R
12.05.11,14:04
brčko
14.05.11,16:56
Ďakujem krásne za info. Chcem sa opýtať, či keď mi skončí materská budem mať nárok na rodičovský príspevok, keď medzi tým budem mať ukončený pracovný pomer?Kamoška mala s tým to problém a neuznali jej rodičovský príspevok ale možno bola trošku v inej situácii.