patalia
22.05.11,09:04
Ahojte poradaci,
mam na Vas jednu otazku. Nemam cas behat po zahradkarskych centrach a roznych obchodikoch a hladat trpaslikov, tak sa Vas chcem spytat: neviete niekto o nejako obchode v Ziline, kde by sa dali kupit krasni zahradni trpaslikovia a za dobru cenu?
Naozaj, keby to slo obeham vsetko sama, ale je vysoky datum a na toto mi cas nezostava.
Dakujem za rady :)
arizona
22.05.11,08:06
Zo ZA mas kusok do Polska .-)
patalia
22.05.11,10:38
akurat, ze som studentka, tento tyzden maturujem a nemam cas ani prostriedok na to aby som sa vybrala do polska :D
buchač
22.05.11,11:14
Ahojte poradaci,
mam na Vas jednu otazku. Nemam cas behat po zahradkarskych centrach a roznych obchodikoch a hladat trpaslikov, tak sa Vas chcem spytat: neviete niekto o nejako obchode v Ziline, kde by sa dali kupit krasni zahradni trpaslikovia a za dobru cenu?
Naozaj, keby to slo obeham vsetko sama, ale je vysoky datum a na toto mi cas nezostava.
Dakujem za rady :)


akurat, ze som studentka, tento tyzden maturujem a nemam cas ani prostriedok na to aby som sa vybrala do polska :D

...kua ...fakt je vysoký dátum ...:eek:
Dôchodok v prdeli ...ešte , že mám čas a aj dopravný prostriedok ...;)

Dobehnem , dôjdem do tej Žiliny ....????
pivko
22.05.11,15:58
Na hlavnej ceste medzi Targom a Zakopanym je obchod pri ceste kde kúpiš komplet záhradnú zoologickú záhradu;) majú tam aj slona v životnej veľkosti;)
Nakoľko moj druhý domov je Thajsko:DTak uvažujem či si nedám jedno slonie stádo:D do záhrady;)
Oliwa
26.05.11,10:48
Pivko, čítaj poriadne, čo nevidíš, že je vysoký dátum - na trpaslíkov? Takže keď nemôže Patália za trpaslíkom do Poľska, mal by prísť trpaslík za ňou. Len netuším,či do Žiliny alebo do Prievidze...
To je teda patália, človeče...
Patália, nehnevaj sa na mňa, ale prečo tak súrne zháňaš toho trpaslíka? Hádam ho len nechceš darovať - maturitnej komisii...???
Oliwa
26.05.11,10:53
Zo ZA mas kusok do Polska .-)