mocatko
26.05.11,10:36
Dobrý deň,

Vedel by mi niekto poradiť v tejto veci:
Som osobný asistent ZŤP, študujem na VŠ,podával som si daňové priznanie za rok 2010 aj keď môj príjem nepresiahol hornú hranicu zárobku, od ktorej sa vyžaduje podanie DP. Podával som ho len kvôli vráteniu zrážkovej dane zo stavebného sporenia. Všetko bolo v poriadku, až dnes mi prišlo z daňového úradu, že mám predložiť výkaz o majetku a záväzkoch a výkaz o príjmoch a výdavkoch. Majú takéto výkaz podávať osobný asistenti resp. nie je to povinné len pre podnikateľov? Som teraz na pochybách, lebo doteraz som sa s takýmto niečím nestretol, keďže okrej tohoto jediného príjmu, nemám žiadne majetky ani záväzky.
Ďakujem za odpoveď!
Zita5
26.05.11,08:57
Dobrý deň,

Vedel by mi niekto poradiť v tejto veci:
Som osobný asistent ZŤP, študujem na VŠ,podával som si daňové priznanie za rok 2010 aj keď môj príjem nepresiahol hornú hranicu zárobku, od ktorej sa vyžaduje podanie DP. Podával som ho len kvôlivráteniu zrážkovej dane zo stavebného sporenia. Všetko bolo v poriadku, až dnes mi prišlo z daňového úradu, že mám predložiť výkaz o majetku a záväzkoch a výkaz o príjmoch a výdavkoch. Majú takéto výkaz podávať osobný asistenti resp. nie je to povinné len pre podnikateľov? Som teraz na pochybách, lebo doteraz som sa s takýmto niečím nestretol, keďže okrej tohoto jediného príjmu, nemám žiadne majetky ani záväzky.
Ďakujem za odpoveď!

Vy ste mali ako prílohu k DP za rok 2010 priložiť
kópie potvrdení o príjmoch, z ktorých sa daň vybrala podľa § 43 zákona o dani z príjmov za rok 2010 (napr. úrok z vkladov na vkladných knižkách, účtoch, príjmy z vyplatenia
/vrátenia/ podielových listov), pri ktorých sa daňovník rozhodol vybratú daň považovať za preddavok podľa § 43 ods. 7 zákona, s výnimkou potvrdení z úrokov z peňažných prostriedkov na bežných účtoch, ktoré sa používajú v súvislosti s dosahovaním príjmov z podnikania a z inej samostatnej zárobkovej činnosti (pri úrokoch sa akceptuje akýkoľvek