joksi
29.05.11,22:54
Dobrý deň,

som zamestnaný 6 rokom vo firme, čiže sa na mňa vzťahuje 3 mesačná výpovedná lehota,
1./ ak podám výpoveď 31.5.2011 faxom, platí mi výpovedná od 1.6, čiže 31.8.2001 som posledný deň v práci?

2./Stačí dať faxom alebo treba aj poslať doporučene a je dôležité ak to pošlem 31.5 a bude to odoslané na pošte alebo treba 30.5 aby to 31.5 mali na firme?

3./
Ak dám výpoved s 3 mesačnou lehotou, je možné ju potom opraviť ak by sme sa dohodli na skorší termín?, prípadne je možné stiahnuť výpoveď úplne?

4./
Mám manažérsku pracovnú zmluvu, pracujem ako vedúci prevádzky, ak pôjdem na PN, predlžuje sa mi výpovedná doba a toľko dní, koľko som bol PN?
Mám hmotnú zodpovednosť a v zmluve mám písané ak by som nezotrval počas doby výpovednej lehoty, hradím firme sumu priemernej mesačnej mzdy.

5./ Niečo som počul že je možné si zvýšiť podporu v nezamestnanosti ak si navýšim platenie odvodov v nezmaestnanosti aspon mesiac pred ukončením v zamestnaní, ako to presne funguje, kedy to treba začať platiť, Známa vravela že takto mám tuším nárok na 4 alebo 6 mesiacov vo výške 70 % priemerného denného platu a takto ak si to navýšim budem dostávať to isté ako keby som bol zamestnaný- vie niekto o tom, po nástupe na úrad práce si to treba vraj opäť znížiť.

ďakujem veľmi pekne
KEJKA
29.05.11,21:04
1. fáno
2. faxom neodporúčam, čo ked to neprejde? Doporučene - stačí mať pečiatku, že to odišlo poštou 31.5., ale sú tu diskusie s opačným názorom. Chod a daj to osobne - v podateľni, ti na kopiu musia dať pečiatku, máš to poistené, že naozaj to bolo doručené 31.5. a platí bod 1
3. môžeš stiahnuť výpoved -ale to už musí akceptovať aj zamestnávateľ. Dohodnúť sa tiež môžete inak.
4. PN ti nepredlžuje výp. dobu
a ano, môžeš stratiť jeden plat.

5. neviem
joksi
30.05.11,04:12
Kejka ďakujem,

tak faxom by som dostal odpoveď že to akceptujú ale ak sa dá podať poštou tak to dám tak, podateľňu si myslela na pošte hej?
pepsikova
30.05.11,04:33