gabika123
01.06.11,17:17
Dobrý deň, možno to bude hlúpa otázka ale chcela by som sa uistiť...som študentka VŠ, momentálne ma prijali do práce na obdobie prázdnin a v pracovnej zmluve mám napísanú mzdu 340,- (brutto)... viem, že je to hrubá mzda, ale pre uistenie by som sa chcela ešte opýtať, či mi to ešte budú z toho sťahovať odvody a daň, keďže som študentka?
Ďakujem pekne za odpoveď :)
veronikasad
01.06.11,15:26
KEJKA
01.06.11,15:38
Máš podpísanú Dohodu o brig.práci študenta, alebo iný typ prac.zmluvy?
gabika123
02.06.11,15:29
ďakujem pekne :) je to len dohoda o pracovnej činnosti, tak preto som sa pýtala lebo do teraz som pracovala ale mala som dohodu o brigádnickej práci študenta tak tam mi nesťahovali nič, lebo prakticky nebolo ani z čoho...
veronikasad
02.06.11,18:05
ďakujem pekne :) je to len dohoda o pracovnej činnosti, tak preto som sa pýtala lebo do teraz som pracovala ale mala som dohodu o brigádnickej práci študenta tak tam mi nesťahovali nič, lebo prakticky nebolo ani z čoho...
V prvom príspevku si písala o práci na pracovnú zmluvu, preto som ti pridala link na výpočet odvodov.

Z dohody o pracovnej činnosti platí odvody len zamestnávatel, rovnako ako z dohody o BPŠ.
KEJKA
02.06.11,18:08
ďakujem pekne :) je to len dohoda o pracovnej činnosti, tak preto som sa pýtala lebo do teraz som pracovala ale mala som dohodu o brigádnickej práci študenta tak tam mi nesťahovali nič, lebo prakticky nebolo ani z čoho...
či ti budu sťahovať alebo nie a koľko, to závisí od druhu PP a od výšky odmeny.
Tweety
02.06.11,18:11
či ti budu sťahovať alebo nie a koľko, to závisí od druhu PP a od výšky odmeny.
Liduš, ale ona nemá PP na PZ, má len brigádu. Nemá mzdu, ale odmenu, takže žiadne odvody.
veronikasad
02.06.11,18:15
v prvom príspevku písala o pracovnej zmluve
Tweety
02.06.11,18:15
To áno, ale ďalej to už má správne.
KEJKA
02.06.11,18:19