caba++
13.06.11,12:53
zdravim.
som student VS denne studium, som sportovec a zarabam,
mam pridelene DIC a platim danove.
nikde neviem zistit ci platit aj zdravotku a socialku...
vedeli by ste mi poradit?
dakujem
veronikasad
13.06.11,11:45
zdravim.
som student VS denne studium, som sportovec a zarabam,
mam pridelene DIC a platim danove.
nikde neviem zistit ci platit aj zdravotku a socialku...
vedeli by ste mi poradit?
dakujem
Ak napíšeš tvoj príjem (tržby) za rok 2009 a 2010 a základ dane - poradíme ...
caba++
13.06.11,12:28
Ak napíšeš tvoj príjem (tržby) za rok 2009 a 2010 a základ dane - poradíme ...

moje prijmi za rok 2009 boli cca x a rok 2010 cca x zaklad dane vam veniem povedat nemam pri sebe danove...
dakujem za odpoved
veronikasad
13.06.11,12:31
moje prijmi za rok 2009 boli cca 8000e a rok 2010 cca 10000 zaklad dane vam veniem povedat nemam pri sebe danove...
dakujem za odpoved
k 1.7.2010 si mal aktívnu činnosť ? (zmluvy športovcov sa zvyčajne neuzatvárajú na celý rok).

Si prihlásený v ZP ako SZČO ? Podával si RZZP za rok 2009 a 2010 ?
caba++
13.06.11,12:38
k 1.7.2010 si mal aktívnu činnosť ? (zmluvy športovcov sa zvyčajne neuzatvárajú na celý rok).

Si prihlásený v ZP ako SZČO ? Podával si RZZP za rok 2009 a 2010 ?

zmluvu mam na cely rok. neviem ako som prihlaseny som len dostal karticku s DIC. nemam zivnostensky list. RZZP som podaval.
veronikasad
13.06.11,12:46
zmluvu mam na cely rok. neviem ako som prihlaseny som len dostal karticku s DIC. nemam zivnostensky list. RZZP som podaval.
Skontroluj si výšku preddavkov v ZP na základe RZZP. Či zostávaš naďalej poistencom štátu zistíš len z RZZP - doporučujem osobnú návštevu prísl.pobočky ZP.

Sociálne poistenie - podla výšky príjmu za rok 2009 aj 2010 by so mal byť povinne poistená osoba - pokial sa na športovcov nevzťahuje nejaká výnimka zo zákona o sociálnom poistení. Tiež by som osobne konzultovala na prísl.pobočke SP. Podával si výpis z daňového priznania za rok 2009 ?