fortun21
15.06.11,20:38
Som student VS a pracujem na dohodu. Zamestnavatel mi stahuje dan z platu, to by taky problem nebol, lebo v marci na druhy rok 2012 by som podal danove priznanie a tam by mi to mali vratit, avsak som sa dopocul, ze vlada prijala nejaky zakon, na zaklade ktoreho rusi vyhody studentom a dochodcom, teda, nebudeme mat ziaden narok na vratenie dani, lebo stat musi setrit? Hladal som na nete nejake info ale nic som nenasiel, co je na tom pravdy, vie mi niekto poradit ako to teraz bude s tou danou na buduci rok? Dakujem
veronikasad
15.06.11,19:04
Som student VS a pracujem na dohodu. Zamestnavatel mi stahuje dan z platu, to by taky problem nebol, lebo v marci na druhy rok 2012 by som podal danove priznanie a tam by mi to mali vratit, avsak som sa dopocul, ze vlada prijala nejaky zakon, na zaklade ktoreho rusi vyhody studentom a dochodcom, teda, nebudeme mat ziaden narok na vratenie dani, lebo stat musi setrit? Hladal som na nete nejake info ale nic som nenasiel, co je na tom pravdy, vie mi niekto poradit ako to teraz bude s tou danou na buduci rok? Dakujem
žiadne "ževraj" pri príjmoch zo závislej činnosti vláda neprijala. Môžeš si uplatniť ako daňovník ročnú NČZD a zrazená daň z tejto sumy sa ti vráti .

V roku 2011 už nie je možné uplatniť si daň z úrokov z vkladov
mizu24
15.06.11,19:11
http://financie.etrend.sk/banky/dohodari-sa-uz-priznaniam-nevyhnu.html

Mením príspevok a ospravedlňujem sa za zavádzajúce info. Hádam toto pomôže na vysvetlenie. :D

Už je na mňa asi veľa hodín.
veronikasad
15.06.11,19:14
http://www.drsr.sk/drsr/slovak/danovy_subjekt/brozury_a_letaky/data/dan_zrazkou_2011.pdf

Štát ti už daň nevráti, keby si u zamestnávateľa podpísal vyhlásenie, tak by ti daň nezrážal, resp. uznal by ti odpočítateľnú položku vo výške 296,60 € a sumu naviac by ti zdaňoval.
dôvod ?
KEJKA
15.06.11,19:18
to o čom je ten odkaz a ako súvisí s témou?
fortun21
15.06.11,19:28
to by som aj ja velmi rad vedel, preco?
mizu24
15.06.11,19:28