PiT_
11.01.06,15:52
Som študent pracujúci na dohodu o brigádnickej činnosti u dvoch subjektov.

Môj hrubý ročný zárobok bol v súčte menší ako 39000,- Sk (predpokladajme, že bol 39000,- 30000 u jedného a 9000 u druhého)

Môžem podať daňové priznanie a navrátia mi 19% (teda 7410,-)?

Pretože som počul, že mi môžu vrátit daň iba od jedného z dvoch subjektov, u ktorých som pracoval (logicky teda buď 5700,- alebo 1710,-)

Ďalej sa chcem spýtať, ako je to s predchádzajúcimi rokmi (2004, 2003, ...). Už vtedy som pracoval na dohodu, no moje zárobky boli malé a daňové priznanie som nikdy nepodával. Môžem tieto daňové priznania podať dodatočne a navrátia mi daň alebo je to nemožné/premlčané?
Daska
11.01.06,15:51
Som študent pracujúci na dohodu o brigádnickej činnosti u dvoch subjektov.

Môj hrubý ročný zárobok bol v súčte menší ako 39000,- Sk (predpokladajme, že bol 39000,- 30000 u jedného a 9000 u druhého)

Môžem podať daňové priznanie a navrátia mi 19% (teda 7410,-)?

Pretože som počul, že mi môžu vrátit daň iba od jedného z dvoch subjektov, u ktorých som pracoval (logicky teda buď 5700,- alebo 1710,-)

Ďalej sa chcem spýtať, ako je to s predchádzajúcimi rokmi (2004, 2003, ...). Už vtedy som pracoval na dohodu, no moje zárobky boli malé a daňové priznanie som nikdy nepodával. Môžem tieto daňové priznania podať dodatočne a navrátia mi daň alebo je to nemožné/premlčané?

Podas si danove priznanie za rok 2005, uvedies v nom vsetky prijmy, mas narok na odpocitatelnu polozku celych 87 936,- bezohladu na to, ci je to zarobok za mesiac alebo za 12 mesiacov, vratia ti celu dan, v tvojom pripade tych 7410,-.
V dalsom roku podpises Vyhlasenie na zdanenie prijmov u jedneho zamestnavatela, on ti prijem danit nebude(lepsie povedane nezdani ti prislusnu cast), druhy zamestnavatel ti prijem zdani, ale zasa podas DP za prislusny rok a ak ti prijem nepresiahol odpocitatelnu polozku na prislusny rok DU ti vrati aj zrazenu dan...

Dufam ze je to dost zrozumitelne...
PiT_
11.01.06,16:00