Lopy
16.06.11,17:00
Dobry den, rad by som sa informoval ci je mozne nieco robit vo veci, v roku 2009 v novembri mi bola udelena pokuta po nepreukazany sa platnym cestovnym listkom, v dosledku nezaplatenia mi chodili nasledne vyzvy, upomienky atd., minuly mesiac mi prisla VYZVA PRED EXEKUCIOU, ktoru som sazmorejme cakal a chystal som sa vsetko zaplatit, ma sa jednat o sumu 75e, a tu nastava problem, prisli mi nie jedna ale DVE VYZVY PRED EXEKUCIOU so splatnostou v rovnaky den, malo sa jedna o dve pokuty nezaplatene v roku 2009 , na prvu pokutu o ktorej som vedel mi chodili riadne upovedomenia o priebehu pravnych a sudnych krokoch, vsetky papiere suvisiace s pokutou co mi chodili som si starostlivo uschoval a kedze som student nemal som financne prostriedky na vyrovnanie dlhu , takze som zavazok docasne odkladal odkladal, nasledne po zisteni, ze na druhu pokutu, ktora ani neviem ci bola resp. si nepamatam nemam ani jediny papier teda upomienku, vyzvu. Rovno mi prisla VYZVA PRED EXEKUCIOU na obidve pokuty, rozhodol som sa teda zavolat do adv. kancelarie a pozistovat nieco, zistil som, ze tam mam DVE pokuty, ktore boli udelene v rychlom slede po sebe, avizoval som panej, ktora tam pracuje, ze mi nic neprislo, nemam ani jeden papier, vobec nic na druhu pokutu, samozrejme odpoved bola taka, ze som si to nevyzdvihol a je to moja chyba. Co je, ale zaujimave, ze aj keby som si jeden list z 4-5tych za ten rok a pol nevyzdvihol alebo sa stratil, co sa na 99% nestalo lebo na toto si davam velky pozor, by som mal mat aspon ten jeden k druhej pokute, kedze dopredu nemozem vediet co je predmetom listu od Okr. sudu/pravnickej organizacie tak nejaka potencialna spekulacia z mojej strany nevyzdvihnut si vyzvu k druhej pokute je podla mna vylucena. Este jedna vec co som si vsimol bolo, ze na jednej z upomienok, bolo cislo druhej pokuty, teda tej o ktorej som nevedel preciarknute a nad to napisane cislo prvej pokuty s ktorou som bol oboznameny. Dakujem
arizona
16.06.11,15:09