morrigan
18.06.11,11:50
Som študentka VŠ a momentálne mám tri brigády - z čoho dve sú stále a jedna je len jednorázová na pár dní. Chcem sa však opýtať ako je to so zdaňovaním. V jednej mám podpísané vyhlásenie a v ďalších dvoch mi budú mzdu zdaňovať. Budú mi potom všetky strhnuté dane vrátené budúci rok? Alebo aj pri študentoch je to nejako limitované, napríklad výškou mesačného alebo ročného zárobku?
Za odpoveď vopred ďakujem.
veronikasad
18.06.11,10:00
aký je tvoj mesačný príjem u zamestnávatela, u ktorého máš podpísané vyhlásenie ?
Mila123
18.06.11,10:17
žiaden problém......ani s množstvom brigád, ani v peniazmi.....
Tweety
18.06.11,12:18
Som študentka VŠ a momentálne mám tri brigády - z čoho dve sú stále a jedna je len jednorázová na pár dní. Chcem sa však opýtať ako je to so zdaňovaním. V jednej mám podpísané vyhlásenie a v ďalších dvoch mi budú mzdu zdaňovať. Budú mi potom všetky strhnuté dane vrátené budúci rok? Alebo aj pri študentoch je to nejako limitované, napríklad výškou mesačného alebo ročného zárobku?
Za odpoveď vopred ďakujem.
Príjem nie je limitovaný. Po skončení roka sii buď podáš DP alebo požiadaš zamestnáv. o RZD, uplatníš si NČ, a ak tvoje príjmy budú nižšie ako je NČ, dane Ti budú vrátené.
morrigan
18.06.11,19:31
aha lebo niekde som uz pocula ze prijem nesmie prekrocit napr. 400eur mesacne alebo 4000eur rocne a pod. tak preto sa pytam:Dten mesacny si totiz niesom ista,ale rocny urcite nedosiahnem:)
cize mi staci podat si danove a vsetky dane mi vratia bez ohladu na vysku zarobku hej?
Dakujem za odpoved aj za radu!
zk24
18.06.11,19:46
aha lebo niekde som uz pocula ze prijem nesmie prekrocit napr. 400eur mesacne alebo 4000eur rocne a pod. tak preto sa pytam:Dten mesacny si totiz niesom ista,ale rocny urcite nedosiahnem:)
cize mi staci podat si danove a vsetky dane mi vratia bez ohladu na vysku zarobku hej?
Dakujem za odpoved aj za radu!

To je trosku skresleny pohlad...