Sylvi
27.06.11,12:27
Ahojte, potrebovala by som poradiť-usmerniť, som zamestnaná v jednej firme, kde pracujem ako mzdová účtovníčka. Doteraz to fungovalo tak, že pokiaľ bolo treba niečo na SP a ZP (okrem výkazov., prihlášok, odhlášok bežných vecí týkajuch sa miezd) podpísať chodival somnou vždy konatel prip. jeho poverený zástupca. Od júla mi chcú vybaviť splnomocnenie na základe ktorého firmu vo veciach v styku so SP a ZP budem zastupovať ja. Vyplýva mi z toho neaké riziko príp. pokuty ktorými by som bola sankciovaná ja ako osoba? Nerada by som spôsobila sama sebe problémy. dakujem
VERONIKA6
27.06.11,10:34
Ahojte, potrebovala by som poradiť-usmerniť, som zamestnaná v jednej firme, kde pracujem ako mzdová účtovníčka. Doteraz to fungovalo tak, že pokiaľ bolo treba niečo na SP a ZP (okrem výkazov., prihlášok, odhlášok bežných vecí týkajuch sa miezd) podpísať chodival somnou vždy konatel prip. jeho poverený zástupca. Od júla mi chcú vybaviť splnomocnenie na základe ktorého firmu vo veciach v styku so SP a ZP budem zastupovať ja. Vyplýva mi z toho neaké riziko príp. pokuty ktorými by som bola sankciovaná ja ako osoba? Nerada by som spôsobila sama sebe problémy. dakujem
Určite Ti z toho žiadne riziko nehrozí. Robíš to predsa Ty a konateľa nie je potrebné za každým ťahať so sebou.
Laguna13
27.06.11,10:35
Nemyslím. Akurát budeš vo svojej činnosti slobodnejšia. Za firmu naďalej zodpovedá konateľ.
VieraPopluharova
27.06.11,10:37