Mandrake
30.06.11,18:09
Zdravim,
ja by som chcel vediet ako je to vlastne s tym vyplatenim po dovrseni plnoletosti.
Mne vlastne rodicia tu poistku predlzili dalej vraj budem mat na svadbu.
Problem je ze ked som sa po 3 rokoch spytoval ze co je s tou poistkou tak mi rodicia povedali ze tie peniaze uz davno vybrali a minuli :D
Ja sa v tychto veciach moc nevyznam tak preto by som sa chcel spytat, ze ci to len tak mozu alebo mam aj ja dake prava, ci je normalne ze som z tych penazi nevidel ani cent.

Momentalne som nezamestnany a externy student tak realne hrozi ze nebudem mat z coho vyplatit studium tak tie peniaze by bodli ako sol.

Ďakujem za rady :)
ivka70
30.06.11,16:15
No to zavisi od toho aku poistku si mal vlastne uzavretu.
Poistka nemusi automaticky koncit 18 rokom veku zivota, zavisi to aj od toho, kedy bola uzatvarana.

Moja skusenost je, ze o vyplatenie musela poziadat dcera ako poistenec, nestacilo, aby sme o to poziadali my ako rodicia.

Poisotvne zvyknu prehovarat poisternych pri ukonceni poistky, aby peniaze investovali do dalsej poistky, ak sa tak stalo v tvojom pripade, tak peniaze budu vyplatene az v pripade dozitia (zvycajne 25 rokov) alebo tej svadby, podla toho, ktora skutocnost nastane skor.

Takze musis si preverit ako a ake zmluvy s ktorou poistovnou mas vlastne uzavrete. Bez toho, tazko radit.
buchač
30.06.11,16:16
Zdravim,
ja by som chcel vediet ako je to vlastne s tym vyplatenim po dovrseni plnoletosti.
Mne vlastne rodicia tu poistku predlzili dalej vraj budem mat na svadbu.
Problem je ze ked som sa po 3 rokoch spytoval ze co je s tou poistkou tak mi rodicia povedali ze tie peniaze uz davno vybrali a minuli :D
Ja sa v tychto veciach moc nevyznam tak preto by som sa chcel spytat, ze ci to len tak mozu alebo mam aj ja dake prava, ci je normalne ze som z tych penazi nevidel ani cent.

Momentalne som nezamestnany a externy student tak realne hrozi ze nebudem mat z coho vyplatit studium tak tie peniaze by bodli ako sol.

Ďakujem za rady :)