lover
07.07.11,10:38
Ahojte,

vcera som s kamaratom riesil jeden problem:

Clovek ma 30 rokov, 10 rokov odpracovanych v jednej firme. Pride o pracu, zaeviduje sa na urade prace a popri tom studuje externe studium (teda bol zapisany ale do skoly nenastupil), ktore v skutocnosti bolo nazvane dennym kombinovanym studiom. Medzitym vybral davky v nezamestnanosti (6x) a vcera sa dozvedel, ze pravdepodobne neopravnene, i ked skolu nenavstevoval a aj keby, tak len cez soboty a zamestnany bol permanentne 10 rokov. Boberal davky neopravnene? Ako to napravit resp. je mozne, ze sa to prevali casom a nabehnu u socialky uroky a pod.

DAKUJEM!!!
tweedle
07.07.11,08:45
myslím, že to bolo neoprávene,,,ide o to slovíčko DENNÉ, denný študent nemá nárok na podporu, ak si sa zapísal na štúdium a potom si nenastúpil mal si si vybaviť v škole potvrdenie o skončení štúdia,,,úrad práce nezaujíma že si nenastúpil, vedú ťa ako študenta, lebo si sa na to štúdium na VS zapísal....

aj ja som študentka denného kombinovaného štúdia,,,
lover
07.07.11,09:08
myslím, že to bolo neoprávene,,,ide o to slovíčko DENNÉ, denný študent nemá nárok na podporu, ak si sa zapísal na štúdium a potom si nenastúpil mal si si vybaviť v škole potvrdenie o skončení štúdia,,,úrad práce nezaujíma že si nenastúpil, vedú ťa ako študenta, lebo si sa na to štúdium na VS zapísal....

aj ja som študentka denného kombinovaného štúdia,,,

A co teraz? "Udat sa"? Alebo je to v podstate nezistitelne alebo naopak?
veronikasad
07.07.11,09:10
A co teraz? "Udat sa"? Alebo je to v podstate nezistitelne alebo naopak?
Študovať si mal začať po zaevidovaní na UP, alebo už v čase podania žiadosti o registráciu uchádzača o zamestnanie ?
tweedle
07.07.11,09:12