Julo
01.09.04,13:14
Prosím Vás, ktorí sa rozumiete tejto tématike pomôžte ak viete. Ja som v tejto veci laik.
V Košiciach na sídl.Ťahanovce zapojili 100Mbit pripojenie na Internet. Je to optickými káblami, oproti doterajšiemu - cez káblovku. Doterajší program, ale budú nahrádzať iným - je ich viac a treba si vybrať. Doteraz sme platili 399 Sk/mes za neobmedzený prístup. Teraz však ponúkajú programy "Dynamic 16-512" za 595 Sk/mes a "Zdielaná 64 virtual" za 499 Sk/mes. Neviem ktorý si vybrať, resp. ja sa viem riadiť iba podľa ceny, ale neviem posúdiť pomer ceny k "užitočnosti" programu. Programov je viac, ale iba tieto prichádzajú v úvahu.
Max.rýchlosť v celej LAN sieti u oboch je 100 000 kbit / 12 500 kB. Ostatné parametre sú :
Dynamic
Min/Max rýchl.do Internetu 16kbit/512kbit; 2kB/64kB
Min/Max rýchl. E-mail 16kbit/100000kbit; 2kB/12500kB
Zdielana
Min/Max rýchl.do Internetu 8kbit/64kbit; 1kB/8kB
Min/Max rýchl. E-mail 8kbit/100000kbit; 1kB/12500kB
Vie mi niekto poradiť, čo si radšej vybrať ? Internet používam väčšinou na získavanie informácii (nesťahujem filmy; hudbu; hry ...) a pod.
Vďaka !
bepo
01.09.04,15:41
Podla toho co pises je rozdiel iba v rychlosti ale si to napisal dost nezrozumitelne.Tie lomene rychlosti znamenaju rychlost k tebe a od teba.Ak pri Zdielanom pripojeni mas max/min k tebe 64/ 8kb ,mas to ako pri klasickom modeme a na citanie novin ti to staci.Ak by si chcel pozerat tv alebo pocuvat radio daj si Dynamic,tych 96 Sk ta nezabije a mas to lacnejsie pri rovnakej rychlosti ako dsl.
Richard
01.09.04,21:44
určite ten rýchlejší ak 100Sk nehrá veľkú rolu...
ide aj o čas ako rýchlo sa ti naťahujú stránky a ako rýchlo pracuješ s počítačom/netom...
64/8 je pomalé a ak si narátaš tie sekundy čakania.... život je krátky hehe
kamila60
05.12.07,13:57
Vie mi tu niekto, prosím, poradiť koľko času denne môžem nechať svoju mládež na pokeci, keď máme doma obmedzený internet 600MB/ mesiac. Nesťahujú len kecajú. ďaaaakujem.
STRELEC
05.12.07,15:01